نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 29 مهر 1396
ساعت 16:53

واکنش کارگردان God of War به بسته شدن Visceral Games

4.33 از 5

کوری بارلوگ کارگردان سری بازیهای God of War در واکنش به تعطیل شدن استودیوی Visceral Games از بازیهای خطی دفاع کرد

احتمالا تا کنون خبردار شده‌اید که استودیوی Visceral Games، سازنده‌ی سری بازیهای The Dead Space، اخیرا توسط EA بسته شد. آنها مشغول کار کردن بر روی یک بازی تک نفره در دنیای Star Wars بودند. بر طبق بیانیه‌ای که توسط EA منتشر شد، یکی از دلایل بسته شدن این استودیو، سابقه‌ی آن‌ها در ساخت بازیهای خطی بود. در پی این تصمیم کوری بارلوگ از سونی، به دفاع از بازیهای خطی پرداخت.

کوری بارلوگ کارگردان و سکاندار پرو‌‌ژه‌ی God of War 4 است. واضح است که او در زمینه‌ی بازیهای خطی از تجربه‌ی بالایی برخوردار است. بارلوگ با اتکا بر همین تجربه‌اش،با چشم انداز EA مخالفت کرده است. وی به تفکری که بازیهای خطی را از هر لحاظ بد می‌پندارد اعتراض کرد:

من عاشق بازیهای خطی هستم. اینکه واژه‌ی خطی یک چیز بد در نظر گرفته می‌شود مرا ناراحت می‌کند. شما در بازیهای خطی داستانی این فرصت را پیدا می‌کنید که نماینده‌ی شخصیت‌های مختلف باشید.

با بسته شدن استودیوی Visceral Games، آینده‌ی پروژه‌ی جنگ ستارگان بعدی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. این امر برای ایمی هنینگ، آخرین رییس این استودیو نیز صدق‌ می‌کند. با توجه به تجربه‌ی او در سری آنچارتد، جنگ ستارگانی که مشغول ساختش بودند از پتانسیل بالایی برای موفقیت برخوردار بود. به احتمال زیاد هنینگ در آینده‌ی نزدیک به استودیوی دیگری می‌پیوندد، جایی که در آن بتواند توانایی‌هایش را به خوبی نشان دهد.

همچنین کوری بارلوگ که مشغول ساخت God of War جدید است، در پیامی دیگر خطاب به اعضای Visceral Games گفت:

استودیوی شما بازیهای شگفت‌انگیزی ساخت که به ارتقای صنعت بازیسازی کمک کرد. از شما متشکرم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.