نویسنده: م.حافظ شنبه، 29 مهر 1396
ساعت 18:22

حجم بازی Hidden Agenda بر روی PS4

3 از 5

حجم موردنیاز دانلود نسخه PlayStation 4 بازی Hidden Agenda

هم اکنون حجم موردنیاز برای دانلود بازی Hidden Agenda بر روی PlayStation 4 اعلام شده است. بر مبنای اطلاعات ارائه شده در PlayStation Store ، این بازی حجمی معادل 16.42 گیگابایت از فضای هارد درایو را نیاز خواهد داشت.

بازی Hidden Agenda علاوه بر نسخه دیجیتالی، به صورت فیزیکی نیز عرضه می‌شود. بنابراین اگر حجم دانلود این بازی برای شما بسیار زیاد است می‌توانید در صورت تمایل نسخه فیزیکی آن را از طریق این آدرس پیش خرید کنید.

عنوان Hidden Agenda در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه را پشت سر می‌گذراند و مسئولیت ساخت آن بر عهده استودیوی Supermassive Games است؛ این استودیو به واسطه ساخت بازی Until Dawn مشهور شده است. Hidden Agenda نیز ساختاری مشابه بازی Until Dawn دارد؛ بدین صورت که یک بازی ماجراجوئی داستان محور است و تصمیمات مهمی که گیمرها در بازی اتخاذ می‌کنند مسیر آنها را تعیین می‌نماید. این بازی تا حداکثر 6 گیمر را پشتیبانی می‌کند. هر یک از این شرکت کنندگان دارای اهداف مربوط به خودشان هستند.

گیمر در بازی Hidden Agenda از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش می‌کند. استودیوی Supermassive Games از موتورگرافی Unreal Engine 4 در ساخت آن استفاده کرده است. می‌توانید این بازی را به صورت تک نفره یا چندنفره تجربه کنید. Hidden Agenda در تاریخ 24 اکتبر 2017 (2 آبان) در امریکای شمالی و در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) در اروپا عرضه خواهد شد. این عنوان انحصاری PlayStation 4 است.

م.حافظ | اخبار | 21/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.