نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 02 آبان 1396
ساعت 20:37

عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی PUBG برای Xbox One رسما تایید شد

0 از 5

عنوان محبوب و موفق Playerunknown's Battlegrounds بر روی یک دیسک برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد

PlayerUnknown's Battlegrounds بر روی PC به یک موفقیت بی‌سابقه دست یافته است در حالیکه هنوز در حالت Early Access قرار دارد و در آینده برای Xbox One نیز عرضه خواهد شد. اکنون سازندگان PUBG اعلام کرده‌اند که این بازی در قالب یک نسخه‌ی فیزیکی برای کنسول مایکروسافت عرضه خواهد شد.

در E3 2017 مایکروسافت اعلام کرد که PUBG به صورت اختصاصی برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد و تاریخ عرضه نیز اواخر سال ۲۰۱۷ خواهد بود. درحال حاضر ما هنوز نمیدانیم که از این بازی بر روی کنسول باید چه انتظاراتی داشته باشیم. اکانت توییتر بازی اعلام کرد که دارندگان اکس باکس وان می‌توانند نسخه‌ی فیزیکی بازی را تهیه کنند. 

مایکروسافت همچنین در تلاش است تا بازی را برای مدت بیشتری در انحصار Xbox One نگه دارد، تا عرضه‌ی PUBG بر روی PS4 یا کنسول‌های دیگر را به تاخیر بیندازد. سازنده‌ی بازی، Bluehole موارد گفته شده را تایید یا رد نکرده است، که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این باشد که آنها مشغول مذاکره با دیگر کمپانی‌ها نیز هستند تا بازی بر روی کنسول‌های دیگر نیز عرضه شود. Bluehole فقط به این نکته اشاره کرده که آنها تنها بر روی ارائه‌ی بهترین تجربه از بازی بر روی Xbox One و PC تمرکز کرده‌اند. در حال حاضر هیچ چیز دیگری از جانب آنها اعلام یا تایید نشده است.

در همین حین، PlayerUnknown's Battlegrounds مشغول جابجا کردن رکوردهاست. بازی اوایل همین ماه رکورد ۲ میلیون کاربر همزمان را بر جای گذاشت. و در حال حاضر گزارش شده که بازی ۲.۲ میلیون نفر کاربر همزمان بر روی استیم دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.