نویسنده: نریمان عبدی چهارشنبه، 03 آبان 1396
ساعت 19:06

مایکروسافت خبر از پایان عمر کینکت می‌دهد

0 از 5

تولید «کینکت» رسماً متوقف شد.

حسگر «کینکت» (Kinect) مایکروسافت که میلیون‌ها عدد در دوران کنسول ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان فروخته بود و البته با انتقادهای جدی نیز روبرو بود رسماً از گردونه تولید خارج شد. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.

کمپانی در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که تولید این دستگاه را متوقف کرده و این بدان معنی است که کینکت‌های موجود در قفسه فروشگاه‌ها آخرین دستگاه‌های موجود خواهند بود.

این اخبار توسط سازند کینکت، Alex Kipman و مدیر بازاریابی تجهیزات مایکروسافت، Matthew Lapsen، در مصاحبه با Fast Company به اشتراک گذاشته شده است. پشتیانی از این محصول ادامه داشته و حداقل برای مدت کوتاهی لازم نیست نگران این موضوع باشید. می‌توانید از بازی‌های عجیب و غریب کینکت یا از فرمان‌های صوتی آن استفاده کنید!

این خبر کمی تعجب برانگیز بود چراکه میلیون‌ها عدد کینکت در دوره کنسول‌های Xbox 360 و Xbox One به فروش رسیده و بستر ایجاد بازی‌های جدیدی مانند Dance Central شده بود. شاید تصمیم مایکروسافت بر خرید اجباری کینکت در اوایل نسل هشتم را بتوان یکی از علل عقب افتادن کنسول Xbox One از رقیب خودش یعنی PS4 دانست. هرچند اکنون خود دستگاه کینکت مرده است ولی فن‌آوری پشت این محصول هنوز زنده است و در دستگاه واقعیت افزوده مایکروسافت، HoloLens، استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.