نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 06 آبان 1396
ساعت 08:19

سونی هفته‌ی آینده از ۷ عنوان رونمایی می‌کند

0 از 5

سونی گفته است آنچه که در E3 نمایش داده فقط نیمی از داستان بوده است

ظاهرا سونی قصد دارد هفته‌ی آینده از هفت بازی رونمایی کند. این کمپانی بزرگ از طریق پستی در بلاگ خودش اعلام کرده است که در روز ۳۰ اکتبر (دوشنبه ۸ آبان) در رویداد Paris Games Week در کنفرانس مخصوص به خودش از ۷ عنوان کاملا جدید رونمایی خواهد کرد. این ۷ بازی هم برای PlayStation 4 و هم برای PlayStation VR خواهند بود. نام این بازیها تا پیش از کنفرانس سونی در همان روز اعلام نخواهد شد. کنفرانس خبری سونی از ساعت ۶.۳۰ بعد از ظهر روز ۳۰ اکتبر شروع می‌شود.

سپس در ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر، یعنی در اوایل کنفرانس، سونی یک نمایش اختصاصی از ۷ عنوان بزرگی که در آینده عرضه می‌شوند را برای حضار ارائه میکند. و پس از پایان رویداد، سونی از طریق استریم زنده جزییاتی بیشتری از این بازیها را افشا خواهد کرد. پس اینطور که به نظر می‌رسد جمعه برای علاقه‌مندان سونی روز شلوغی خواهد بود.

سید شومن از سونی، گفته است که دوشنبه روز شلوغی خواهد بود. همچنین در همان پست در بلاگ سونی، گفته شده که E3 فقط نیمی از داستان بوده است. بعضی از عناوینی که سونی در E3 امسال از آنها رونمایی کرد اینها بودند: Shadow of the Colossus remake، تاریخ عرضه‌ی God of War جدید، و نگاه اولیه به بخش چند‌نفره‌ی Call of Duty: WWII.

کنفرانس خبری سونی در Paris Games Week  به صورت زنده در بسیاری از سایت ‌ها نمایش داده خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.