نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 10 آبان 1396
ساعت 14:38

گروه سنی خریداران نینتندو سوئیچ تا این لحظه

3 از 5

بیشتر خریداران اولیه نینتندو سوئیچ آقایان جوان بوده‌اند

سیستم های ساخت کمپانی نینتندو همواره متقاضیان بسیار زیادی داشته اند. این سیستم ها در میان گروه های سنی مختلف طرفدار دارند و برای کودکان، خانواده ها، افراد مسن تر بدون سابقه بازی با دستگاه، و البته برای گیمرهای خانم بسیار جذاب هستند. اگرچه به نظر می‌رسد که گروه های سنی متقاضی کنسول نینتندو سوئیچ تا این لحظه، بیشتر مربوط به آقایان سنین 20 تا 30 سال است.

کمپانی نینتندو این اطلاعات را در ملاقات با سرمایه گذاران ارائه کرده و اظهار داشته که حدود 43 درصد از همه خریداران کنسول نینتندو سوئیچ در سنین بین 25 تا 34 سال قرار دارند؛ 20 درصد از همه خریداران این کنسول 16 تا 24 سال سن داشته و 17 درصد 25 تا 44 ساله هستند. ضمناً این کمپانی اعلام کرده که 88 درصد از کل خریداران Switch را آقایان تشکیل می‌دهند.

البته شایان ذکر است که کنسول نینتندو سوئیچ تا به حال هیچ گونه کاهش قیمتی نداشته و هنوز در زمان تعطیلات آخر سال قرار نگرفته است (زیرا عرضه آن حدود 2 ماه پس از آغاز سال 2017 بود). باید توجه داشت که این کنسول با مشکل کمبود موجودی مواجه بوده و کسانی که زودتر از بقیه اقدام به خرید آن کرده اند آقایان جوان بودند؛ بنابراین همین موضوع باعث شده که نمودار سنی خریداران سوئیچ به این صورت باشد. باید منتظر ماند و دید که تعطیلات آخر سال 2017 چه تأثیری بر روی آن می‌گذارد.

م.حافظ | اخبار | 01/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.