نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 16 آبان 1396
ساعت 22:47

Monster Hunter World فعلا برای نینتندو سوییچ ساخته نخواهد شد

0 از 5

کپکام اعلام کرده است که عنوان Monster Hunter World فعلا برای نینتندو سوییچ ساخته نخواهد شد

بنابر گفته‌های کپکام، بازی Monster Hunter World فعلا برای نینتندو سوییچ ساخته نخواهد شد. این کمپانی در نظر دارد در حال حاضر بر روی نسخه‌های PlayStation 4 و Xbox One تمرکز کند. کپکام گفته است که فعلا برای نسخه‌ی سوییچ Monster Hunter World وقت ندارد.

بر طبق گفته‌های یکی از کارگردان‌های بازی، کانامه فوجیوکا، کمپانی در تلاش است تا بازی بر روی سخت افزاری که در اصل قرار بود برای آن ارائه شود، بهترین وضعیت خود را داشته باشد. این بدان معناست که کپکام نمی‌تواند بر روی ساخت نسخه‌ی سوییچ Monster Hunter World تمرکز کند. هرچند عدم عرضه‌ی این عنوان برای سوییچ قطعی نیست و شاید کپکام بتواند پس از عرضه‌ی بازی برای PS4 و Xbox One، آن را برای سوییچ هم پورت کند.

بازیهای اخیر Monster Hunter، (در 5 سال گذشته) به پلتفرم‌های مختلفی راه یافتند. مانند Monster Hunter 4 و Monster Hunter Generations که برای نینتندو 3DS عرضه شدند. همچنین جهش از PS4 به Xbox One نیز گام مهمی برای این سری محسوب می‌شود و به نظر میرسد این حرکت برای مولتی-پلتفرم نگه داشتن سری، حیاتی خواهد بود.

هرچند این احتمال نیز وجود دارد که اگر Monster Hunter World برای نینتندو سوییچ ساخته شود، این کمپانی بخشهایی از بازی را حذف کند. علیرغم عرضه‌ی عناوین عظیمی همچون The Legend of Zelda: Breath of the Wild، نینتندو اغلب مجبور شده است که بخش‌هایی از بازیهایی که برای سوییچ پورت میشوند را حذف کند، مانند نبود بخش داستانی FIFA 18 در نسخه‌ی مخصوص سوییچ.

Monster Hunter World در تاریخ 24 ژانویه‌ی سال آینده (چهارشنبه 4 بهمن) برای PlayStation 4 و Xbox One و کمی بعد برای PC عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.