نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 16 ارديبهشت 1393
ساعت 18:52

اطلاعات جدید درباره ی Without Memory عنوان انحصاری PS4

5 از 5

احتمالا درباره ی عرضه ی عنوان انحصاری PS4 به نام Without Memory که توسط استودیوی روسی Dinosaurum Games در حال ساخت است خبرهائی شنیده اید . امروز عکسی از طرح های اولیه ی بازی به همراه اطلاعاتی در باره ی آن منتشر شد که با شما این اطلاعات را در میان میگذاریم .

اطلاعات فعلی ما در باره ی بازی به این صورت است که این عنوان یک بازی سوم شخص داستانی ماجراجویی با قالب هیجانی است که گیمر در آن کنترل دختری به نام آنا که ناگهان در جنگلی از خواب بیدار شده و حافظه ی خود را از دست داده است بر عهده دارد . گیم پلی بازی به 3 قسمت تقسیم میشود .

بخش اول جستجو در دنیایی است که آنا در آن گرفتار شده . گیمر میتواند با آیتم ها ی زیادی که در محیط وجود دارند تعامل داشته باشد یا با افرادی که با آنها رو به رو میشود گفتگو کند . همچنین میتواند افکار آنا را که ذهنش را درگیر کرده بشنود.

همچنین صحنه های نمایشی پویائی در بازی وجود خواهد داشت به نحوی که در زمان صحبت با یکی دیگر از شخصیت های بازی و یا در حال اجرای یک کات سین از شما خواسته میشود که به گفتگوئی پاسخ دهید یا کاری را انجام دهید . این عکس العمل ها با استفاده از صفحه ی لمسی دسته ی کنسول PS4 مدیریت میشوند.

زمانی که خطری آنا را تهدید میکند و یا زمانی که رویدادی در حال رخ دادن است گیم پلی بازی تبدیل به یک سیستم عمل و عکس العمل سریع میشود . تقریبا شبیه به چیزی که در درگیری های نزدیک عنوان Heavy Rain با آن آشنائی دارید . البته با این تفاوت که به گفته ی سازنده ی بازی این سیستم را هرگز قبلا تجربه نکرده اید .

و در نهایت معماهائی در جریان روند اصلی یا ماموریت های جانبی وجود خواهند داشت که حل کردن این معماها تاثیر مثبتی بر روند اصلی بازی خواهند گذاشت .

اطلاعاتی نیز مبنی بر اینکه بخش هائی از بازی به صورت مخفی کاری باید انجام شوند به نحوی که آنا میبایست بدون دیده شدن کارهائی را انجام داده یا از محلی عبور کند وجود دارد . موفقیت و یا شکست در انجام این ماموریت های مخفی کاری نیز روند بازی را تغییر خواهد داد .

بازی Without Memory قرار است که در سال 2016 انحصارا برای کنسول PS4 عرضه شود و با توجه به اطلاعات منتشر شده از آن به احتمال زیاد باید تجربه ی فوق العاده ای باشد.

در صورت عرضه ی اطلاعات بیشتری در رابطه با این بازی شما را در جریان خواهیم گذاشت .

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.