نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 02 آذر 1396
ساعت 21:48

سازنده‌ی Forza Horizon مشغول ساخت یک بازی RPG جهان باز است

0 از 5

استودیوی Playground Games برای ساخت بازی جدیدش توسعه دهندگان عناوین GTA V، Metal Gear Solid و Hellblade را استخدام کرده است

افراد مستعد زیادی در Playground Games گردهم آمده‌اند تا اولین بازی غیر ریسینگ این استودیو را بسازند.

به نقل از وبسایت GameIndustry، سازنده‌ی سری بازیهای Forza Horizon در ابتدای سال جاری میلادی قصد تاسیس یک استودیوی دوم را داشت و هدف تیم جدید کار بر روی یک عنوان غیر ریسینگ بود. اکنون مشخص شده است که این بازی دارای سبک اکشن نقش آفرینی است و همچنین جهان باز خواهد بود.

جدیدترین فرد اضافه شده به این پروژه شان آیستون است. وی پیش از اینکه به پروژه‌ی Playground Games بپیوندد یکی از تهیه کنندگان اصلی استودیوی DICE در روند تولید Star Wars Battlefront II بود. آیستون در گذشته به مدت 10 سال در Kojima Productions مشغول به کار بود. او در ساخت بازیهای مختلفی از سری Metal Gear Solid نقش داشت. این بازیها شامل عناوین جهان باز Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Ground Zeros میشوند.

از جمله افرادی که قبل از آیستون به استخدام تیم دوم Playground Games درآمده بودند میتوان به طراح ارشد ویل کندی و طراح اصلی مبارزات خوان فرناندز دی سیمون اشاره کرد. کندی در ماه جولای و پس از 8 سال کار در Rockstar North به پلی‌گراند گیمز ملحق شد. وی در ابتدا به عنوان لول دیزاینر و طراح بازی GTA V فعالیت داشت و پس آن طراحی ماموریت‌ها برای بخش آنلاین GTA V را برعهده گرفت. در همین حین دی سیمون نیز در ماه اکتبر به استخدام Playground Games در آمد. او طراح اصلی بازی Hellbalde در استودیوی Ninja Theory بود. قبل از آن وی 3 سال در Tequila Works سازنده‌ی Rime کار میکرد.

همزمان با این استخدام‌ها محل کار تیم دوم Playground Games نیز انتخاب شد. این اداره در شهر خانگی استودیو یعنی Leamington Spa واقع شده است. ساختمان اداره نسبتا وسیع و چند طبقه است. کارکنان فعلا در طبقات همکف و اول مستقر خواهند شد. البته کمپانی قصد بازسازی این بنا را دارد و تا پایان سال 2018 طبقه‌ی سوم نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این اداره پذیرای بیش از 200 کارمند خواهد بود. آنها بر روی عنوان اکشنِ نقش آفرینی و جهان باز Playground کار خواهند کرد. با احتساب افراد تیم دوم، استودیوی Playground اکنون بیش از 400 کارمند دارد.

مدیرعامل این استودیو گوین ریبرن به GameIndustry گفته است:

ما از اینکه یک استودیوی جدید برای تیم دوممان تهیه کرده‌ایم بسیار خوشحالیم. این یک پروژه‌ی هیجان انگیز و عظیم است و تاکنون موفق به جذب افراد مستعد خاصی به Playground شده است. ترکیبی از تجربه و خون تازه در اعضای تیم نوید یک موفقیت بزرگ را به ما می‌دهد و من از اینکه این گروه برای ادامه‌ی موفقیت‌های Playground در تلاش است بسیار هیجان زده‌ام.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1393
    نظرها: 12
    تشکر: 0
    تشکرشده: 6
    کنسول‌های بازی:

    هر چی داره میسازه،به نظر من خوب درمیاد..چون به اندازه کافی تجربه داره سره بازی سازی.امیدوارم کاری کنه که منو میخکوب کنه پشت سیستم.:in-lo::in-lo::in-lo:

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط Amir_Mercenary ویرایش شد
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1397
    نظرها: 97
    تشکر: 62
    تشکرشده: 84
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Amir_Mercenary
    هر چی داره میسازه،به نظر من خوب درمیاد..چون به اندازه کافی تجربه داره سره بازی سازی.امیدوارم کاری کنه که منو میخکوب کنه پشت سیستم.:in-lo::in-lo::in-lo:

    امیدوارم:in-lo::in-lo::in-lo:

    ‏EliyaKinggames1925_9 از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.