نویسنده: فرشاد شنبه، 04 آذر 1396
ساعت 12:37

هر سه کنسول Xbox One ،PS4 و Switch شانس موفقیت در ماه نوامبر را دارند

5 از 5

تحلیلگر NPD اعلام کرد که هر سه کنسول Xbox One ،PS4 و Nintendo Switch شانس موفقیت را در ماه نوامبر خواهند داشت

NPD معتبرترین گروهی است که به بررسی وضعیت فروش بازی‌های ویدیویی و کنسول‌ها در بازار آمریکا می‌پردازد؛ اخیراً «مت پیسکاتلا» (Mat Piscatella) به عنوان یکی از تحلیلگران این گروه، جزئیات جالبی را در مورد فروش کنسول‌ها در ماه نوامبر به اشتراک گذاشته است.

پیش از هر چیز پیسکاتلا اعلام کرد که احتمال موفقیت هر سه کنسول Xbox One ،PS4 و Nintendo Switch در ماه نوامبر وجود دارد و از پیش نمی‌توان یکی از آن‌ها را به عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه نوامبر معرفی نمود؛ او همچنین اعلام کرد، در گذشته پیش‌بینی کرده بود که تا پایان سال 2017، شاهد فروش 600 هزار نسخه از Xbox One X خواهیم بود اما اکنون احساس می‌کند که مایکروسافت تعداد نسخه‌های بیشتری را از این کنسول بفروش خواهد رساند. پیسکاتلا اعلام کرد:

بدنبال راهی برای نوشتن یادداشتی هستم که تاکید کنم هر سه شرکت (مایکروسافت، سونی و نینتندو) عملکرد خوبی داشته‌اند. اگر هر سه کنسول (Xbox One ،PS4 و Switch) عملکرد خوبی را داشته باشند، آیا از دید بازار مهم است که کدام یک از آن‌ها تعداد نسخه‌ی بیشتری فروش داشته است؟ نه اما اگر پرفروش‌ترین کنسول معرفی نشود، همه سردرگم خواهند شد.

پیسکاتلا در ادامه توضیح داد که فروش دیجیتالی سونی و مایکروسافت در «جمعه سیاه» (Black Friday) فوق العاده بوده است؛ اگر کنجکاوید که چرا پیسکاتلا از فروش دیجیتالی شرکت نینتندو چیزی نگفته است، باید بگوییم که نینتندو چنین اطلاعاتی را با گروه NPD به اشتراک نمی‌گذارد. بنابراین، ماه نوامبر نه تنها ماه خوبی برای کنسول‌ها، بلکه ماه خوبی برای بازی‌ها هم بوده است.

فرشاد | اخبار | 25/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.