نویسنده: فرشاد یکشنبه، 05 آذر 1396
ساعت 16:20

پیش‌بینی: سهم 40 درصدی نینتندو سوییچ در بازار سال آینده

5 از 5

تحلیلگر NPD: در صورت عرضه‌ی بازی Pokémon در سال آینده، کنسول نینتندو سوییچ 40 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص خواهد داد

بدون تردید عملکرد «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) از زمان عرضه بسیار خوب بوده است و «مت پیسکاتلا» (Mat Piscatella) به عنوان تحلیلگر گروه NPD انتظار دارد که این عملکرد خوب و موفقیت آمیز در سال آینده هم ادامه داشته باشد.

از آنجایی که سوییچ یک کنسول ترکیبی محسوب می‌شود، بنابراین از پتانسیل فروش بازی‌های بیشتری نسبت به کنسول Wii برخوردار است.

براساس اعلام پیسکاتلا، اگر بازی Pokémon در سال آینده عرضه شود، سرعت فروش کنسول نینتندو سوییچ را نسبت به Wii به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد و همچنین سوییچ را قادر خواهد ساخت تا بیش از 40 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد؛ او گفت:

اگر Pokemon در سال آینده عرضه شود، سرعت فروش سوییچ از Wii پیشی خواهد گرفت و بیش از 40 درصد از سهم بازار سخت افزار را به خود اختصاص خواهد داد؛ اما این موضوع بستگی به این دارد که بازی Pokemon در سال آینده عرضه شود یا خیر.

پیسکاتلا همچنین پیرامون موضوع نایاب بودن کنسول Wii برای مدت زمانی در آمریکا اعلام کرد:

همواره در سال عرضه‌ی یک کنسول با محدودیت‌هایی روبرو بوده‌ایم؛ نمی‌دانیم که اگر چنین محدودیت‌هایی وجود نداشتند، چه تعداد کنسول Wii و سوییچ بفروش می‌رسید.

پیسکاتلا تنها فردی نیست که به آینده‌ی کنسول نینتندو سوییچ خوش‌بین است، پیش از این مدیران فروشگاه GameStop هم نسبت به آینده‌ی سوییچ ابراز امیدواری کرده بودند.

فرشاد | اخبار | 26/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.