نویسنده: فرشاد دوشنبه، 06 آذر 1396
ساعت 21:00

سونی: بازی Ghost of Tsushima در زمان درستی معرفی شد

5 از 5

شرکت سونی جزئیاتی را در مورد زمان معرفی بازی Ghost of Tsushima ارائه کرد

استودیوی Sucker Punch که به عنوان سازنده فرانچایز InFamous شناخته می‌شود، در نمایشگاه بازی پاریس، بازی جدید خود به نام Ghost of Tsushima را معرفی نمود که براساس اعلام آن‌ها، به مدت سه سال در دست ساخت قرار داشته است؛ اما چرا شرکت سونی در معرفی بازی Ghost of Tsushima انقدر تعلل کرد و در زمان زودتری نظیر نمایشگاه E3 سال 2017 اقدام به معرفی آن ننمود؟ Michael Denny به عنوان معاون ارشد استودیوهای جهانی PlayStation در مصاحبه اخیر خود با GameSpot اعلام کرد که علت عدم معرفی بازی Ghost of Tsushima در زمانی زودتر، عدم علاقه سونی به ارائه جزئیات زودهنگامی در مورد آن بوده است.

Denny در پاسخ به این سوال که طرفداران استودیوی Sucker Punch تا پیش از معرفی Ghost of Tsushima نگرانی‌هایی را در مورد این استودیو داشته‌اند، اعلام کرد:

بله این موضوع برای من عجیب است. فکر می‌کنم که ما و بسیاری از ناشرین یاد گرفته‌ایم که هر بازی باید در زمان درستی معرفی شود.

Denny اعتراف کرد که شرکت سونی در گذشته، بازی‌ها را بسیار زود معرفی می‌نمود. ساخت بازی‌ها یک پروسه بسیار تکرار شونده و روان است و امکان تغییر سیستم و ویژگی‌های آن‌ها در گذر زمان وجود دارد، بنابراین اگر بازی معرفی شده با بازی نهایی ارائه شده متفاوت باشد، می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. Denny در ادامه اعلام کرد:

در گذشته ما بازی‌ها را بسیار زود معرفی می‌کردیم. Ghost of Tsushima یک پروژه بزرگ و عالی برای استودیوی Sucker Punch محسوب می‌شود، آن‌ها همیشه دوست داشتند که چنین بازی را بسازند؛ فکر می‌کنم که این بازی را در زمان درستی معرفی کردیم؛ استودیوی سازنده برای مدت زمان طولانی بر روی ساخت آن کار کرده است و در حال حاضر نسخه قابل اجرای Ghost of Tsushima در دسترس قرار دارد.

براساس تریلر معرفی بازی Ghost of Tsushima، بنظر می‌رسد که با یک عنوان جهان باز روبرو خواهیم بود که داستان آن در زمان حمله مغول به ژاپن روی می‌دهد؛ این بازی برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد اما هنوز جزئیات دیگری نظیر زمان دقیق عرضه آن به اشتراک گذاشته نشده است.

فرشاد | اخبار | 27/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.