نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 18 آذر 1396
ساعت 12:02

PSX 2017 | بازی Days Gone در سال 2018 عرضه خواهد شد

0 از 5

شوهی یوشیدا اعلام کرد که بازی Days Gone در سال 2018 عرضه خوهد شد

رییس استودیوهای جهانی بازیسازی سونی، شوهی یوشیدا اعلام کرد که عنوان Days Gone در سال 2018 میلادی عرضه خواهد شد. وی همچنین جزییات بیشتری پیرامون این بازی ارائه کرد.

صبح امروز در افتتاحیه‌ی رویداد PSX 2017، شوهی یوشیدا یکی از مدیران بخش سرگرمی‌های سونی در صحبت‌های خود اطلاعاتی  پیرامون آخرین وضعیت بازی استودیوی SCE Bend را با مخاطبان در میان گذاشت.

یوشیدا در ابتدا متذکر شد که بازی Days Gone در سال 2018 عرضه خواهد شد. این اولین باری است که یکی از مدیران بلند مرتبه‌ی سونی تاریخ عرضه‌ی یک بازی را مشخص می‌کند.

یوشیدا Days Gone را شخصا بازی کرده است. البته هم اکنون هیچ دمو یا نسخه‌ی بتایی در رویداد PSX 2017 در دسترس عموم و خبرنگاران قرار نگرفته اما وی گفت که Days Gone از ابتدا تا انتها و در حالت پایه قابل بازی است. در حال حاضر بازی در مرحله‌ی ویرایش و تدوین قرار دارد و سازندگان مشغول تست و آزمایش بازی هستند. یوشیدا توضیح می‌دهد که Days Gone یک بازی بزرگ است و بر روی داستان ‌سرایی قدرتمند تمرکز دارد. هرچند بازی در سبک اکشن است و بازیکنان قادرند از روش‌های متفاوتی برای دستیابی به یک مکان خاص و پیشروی در بازی استفاده کنند.

ما متوجه شدیم که اخیرا نگرانی‌هایی مبنی بر وجود تشابهات میان دو بازی Days Gone و The Last of Us Part II وجود دارد. برای اطمینان از اینکه چنین مشکلی پیش نیاید و مسیر این دو بازی با یکدیگر تداخل نداشته باشد، استودیوهای SCE و Naughty Dog با یکدیگر در ارتباط هستند. یوشیدا نگرانی‌ها را رفع کرد و می‌گوید که این دو بازی تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.