نویسنده: امیر قنواتی دوشنبه، 04 دی 1396
ساعت 19:35

احتمال مرتبط بودن شخصیت Psycho Mantis از سری MGS به بازی Death Stranding

5 از 5

احتمال وجود شخصیت Psycho Mantis از فرنچایز Metal Gear Solid در Death Stranding بازی جدید هیدئو کوجیما!

شاید بیشترین چیزی که هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان و طراح محبوب بازی دوست دارد، این است که بازی‌هایش را مرموز و گیج‌کننده با ایستراگ‌های (easter egg) فراوان بسازد و در عین سادگی، پیچیدگی‌های زیادی را در قلب بازی قرار دهد تا به نوعی درگیری ذهنی برای کاربر به وجود آورده و او را ترغیب به دنبال کردن داستان کند. حال به نظر می‌رسد که بازی جدید او یعنی Death Stranding نیز از این قاعده مستثنا نیست. از همین رو طبق توییت‌های کاربران به نظر می‌رسد که کوجیما از شخصیت Psycho Mantis در بازی Death Stranding الهام گرفته است.

این کارکتر که یکی از قدیمی‌ترین باس‌‌های سری Metal Gear Solid به خصوص Metal Gear Solid V: The Phantom Pain است، توانست دیوار چهارم را بشکند. دیوار چهارم یک اصطلاح است که برای توصیف دیوار خیالی بین مخاطب و صحنه و یا در این مورد بازیکن و بازی ویدیویی استفاده می‌شود. این اصطلاح از یک فیلم یا تلویزیون با سه دیوار تشکیل شده است؛ دیوار چهارم دوربین است. شاید کوجیما قصد دارد به دلیل احترام خاصی که برای این شخصیت دارد، بار دیگر از آن استفاده کند.

Death Stranding بقدری پیچیده و مرموز است که حتی بازیگرانی که در آن هنرنمایی می‌کنند، توضیح مشخصی از داستان و محتوای بازی ندارند. تریلرهای منتشر شده از این بازی هم نه تنها به تکمیل اطلاعاتی که در رابطه با بازی داشتیم کمکی نکرده بلکه بر مجهولات ما افزوده است. تحلیل تریلرهای این بازی بقدری پیچیده است که مارک سرنی در مصاحبه‌ای بعد از نمایش تریلر Death Stranding در مراسم TGA 2017  اعلام کرده که برای فهم اتفاقاتی که در تریلر رخ داد باید بیشتر از 5 ساعت Death Stranding را بازی کرده باشید!

بازی Death Stranding قرار است در تاریخی نامعلوم برای PS4 منتشر شود و بر اساس بعضی نقطه نظرات، مدتی بعد نیز برای PC عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.