نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 05 دی 1396
ساعت 23:26

راه‌ اندازی بخش پولی سرویس آنلاین نینتندو سوییچ به تعویق افتاد

0 از 5

راه اندازی سرویس آنلاین کنسول نینتندو سوییچ که 20 دلار در سال هزینه دارد با تاخیر مواجه شده است

در ماه جولای کمپانی نینتندو،  Nintendo Switch Online را معرفی کرد، سرویس آنلاین و غیررایگانِ کنسول سوییچ که قرار است با PSN و Xbox Live رقابت کند. در ابتدا قرار بود سرویس آنلاین نینتندو سوییچ همزمان با بازی Spaltoon 2 شروع به کار کند؛ اما بنا به دلایلی تا به امروز خبر جدیدی از این سرویس منتشر نشده بود.

به گزارش شعبه‌ی ایتالیای نینتندو، این سرویس آنلاین که دارای حق اشتراک است در پاییز 2018 راه اندازی خواهد شد. تا رسیدن به ان تاریخ زمان بسیار زیادی باقیست و تنها دلیلی که ‌می‌توان برای این تاخیر بزرگ متصور شد، وجود مشکل یا مشکلاتی بزرگ است که نینتندو برای راه اندازی سرویس جدیدش با آنها دست و پنجه نرم می‌کند. شاید این مشکلات ناشی از مسائل مربوط به زیرساخت‌ها باشند و یا شاید نینتندو قصد دارد ویژگی‌هایی نوینی در سرویس جدیدش ایجاد کند تا با استفاده از آنها بتواند بازیکنان را به پرداخت حق عضویت ترغیب نماید و بدین ترتیب در مقابل سرویس‌های آنلاین سونی و مایکروسافت حرفی برای گفتن داشته باشد. در حال حاضر تنها چاره این است که تا ارائه‌ی اخبار جدیدتر صبر کنیم.

اما سرویس آنلاین نینتندو سوییچ چه ویژگی‌هایی دارد؟ بخش‌های مختلف Nintendo Switch Online را در ادامه با یکدیگر مرور خواهیم کرد:

بازی کردن به صورت آنلاین در کنسول نینتندو سوییچ

شما با وارد شدن به اکانت نینتندوی خود قادر به تجربه‌ی آن دسته از بازی‌هایی هستید که دارای بخش‌های co-op و رقابتیِ آنلاین هستند . بازی کردن به صورت آنلاین برای افرادی که دارای حساب کاربری نینتندو هستند، تا زمان راه اندازی سرویس Nintendo Switch Online در سال 2018 رایگان خواهد بود. در ادامه توضیحات نینتندو در این رابطه را می‌خوانید:

پس از اتمام دوره‌ی رایگان، برای اینکه بتوانید بخش آنلاین بسیاری از بازیها را تجربه کنید باید حق اشتراکِ سرویس آنلاین را بپردازید. در حال حاضر دوره‌ی رایگان، سرویس آنلاین و بازی کردن به صورت آنلاین (مدهای رقابتیِ بازیهای دارای بخش آنلاین) تنها برای کابران مناطق آمریکا، کانادا و مکزیک در دسترس خواهند بود. برای مشاهده‌ی جدیدترین کشورهای اضافه شده لطفا با بخش پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید. این سرویس آنلاین فقط مختص کنسول نینتندو سوییچ است. کنسول‌های Wii U و 3DS تحت پوشش این سرویس قرار نمی‌گیرند.

برنامه‌ی آنلاین نینتندو سوییچ

برنامه‌ی هوشمند و آنلاینِ نینتندو سوییچ به منطور بهبود کیفیت تجربه‌ی آنلاین کاربران طراحی شده است. بازیهای سازگار با سرویس Nintendo Switch Online از این برنامه پشتیبانی خواهند کرد.

هماهنگی با بازیهای سازگار

برنامه‌ی بالا از همان ابتدای راه اندازی با بازی Splatoon 2 در ارتباط خواهد بود. بوسیله‌ی این برنامه با SpaltNet 2 در ارتباط خواهید بود که از این طریق می‌توانید جزییات عملکرد خود در بازی، تجهیزاتتان و بسیاری از موارد دیگر را بررسی کنید.

دعوت از دوستان و مکالمه‌ی صوتی در حین بازی کردن

با استفاده از برنامه‌ی ذکر شده، بازیکنان قادر خواهند بود کسانی را که در لیست دوستانشان قرار دارند به یک پارتی دعوت کنند. کاربران از این طریق می‌توانند بر روی شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام رسان نیز با دوستانی که در نینتندو سوییچ پیدا کرده‌اند ارتباط برقرار کنند. هنگامی که توسط دیگران به یک بازی دعوت شوید، سریعا توسط برنامه مطلع خواهید شد. به محض برقراری اتصال، می‌توانید با بقیه‌ی افراد حاضر در لابی ارتباط صوتی برقرار کنید و در همان حالت به انجام بازی بپردازید.

بازیهای کلاسیک

کسانی که حق اشتراک سرویس آنلاین را پرداخت کرده باشند می‌توانند بازیهای کلاسیک و قدیمیِ منتخب را دانلود نمایند؛ عناوینی همچون: Super Mario Bros. 3، Ballon Fight و Dr. Mario.

تخفیفات فروشگاه الکترونیک نینتندو

مشترکین سرویس می‌توانند از فروش ویژه و تخفیفاتی که در فروشگاه مجازی ارائه می‌شوند برای خرید بازیها و دیگر محتوای مربوطه استفاده کنند.

هزینه‌ی اشتراک

1- اشتراک یک ماهه: 3.99 دلار آمریکا

2- اشتراک سه ماهه: 7.99 دلار آمریکا

3- اشتراک 12 ماهه: 19.99 دلار آمریکا

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.