نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 08 اسفند 1396
ساعت 10:38

اطلاعات جدیدی از Kingdom Hearts III منتشر شد

0 از 5

طی مراسم Disney D23 در ژاپن، آقای Tetsuya Nomura و بقیه‌ی تیم سازنده‌ی بازی اطلاعات جدیدی درباره بازی به اشتراک گذاشتند

طی این مراسم که توسط باشگاه طرفداران رسمی دیزنی برگذار می‌شود، بخشی اختصاص به بازی Kingdom Hearts III داشت که متأسفانه امسال پخش نشد اما گزارش‌های مختلفی از افراد حاضر وجود دارد که در اینجا به آن‌ها می‌پردازیم.

آقای نومورا تأیید کرد که ظاهر بازی از چیزی که در تریلر اخیر (که حضور دنیای .Monster Inc را به نمایش گذاشت) شاهد آن بودیم نیز بهتر خواهد شد. از دنیای Tangled نیز تصاویر بیشتری نشان داده شد که از پیشرفت حالات صورت شخصیت‌ها و فیزیک موی Rapunzel حکایت دارند.

با توجه به سخنان آقای نومورا و تیم سازنده، محتوای در حال توسعه‌ی بازی به 3 بخش تقسیم شده‌اند. 90% بخش اول ساخته شده و بخش دوم نیز حدود 60% تا 70% تکمیل شده، و اینکه بازی، بزرگترین تیم توسعه‌ی را در کمپانی Square Enix در اختیار دارد و حتی به علت عظمت پروژه، در برخی مواقع از منابع خارجی نیز کمک می‌گیرند.

 things we learned about kingdom hearts 3 at d23 expo japa

ما ده دنیا‌ی (دیزنی) که در بازی حضور دارند را به سه بخش تقسیم کرده‌ایم: لوکشین‌های ابتدای بازی که دنیای .Monster inc و Toy Story جزو آن هستند 90 درصد تکمیل شده‌اند. لوکشین‌های اواسط بازی مثل Tangled نیز بین 60 تا 70 درصد ساخته شده‌اند. تیم توسعه‌ی بازی، بزرگترین تیم حاضر در کمپانی است و علاوه بر تیم‌های توکیو و اوساکا، از کارکنان شرکت‌های خارجی نیز کمک دریافت می‌کنیم.

با اینکه پروژه رو به اتمام است، هنوز هم چیزهای جدیدی به بازی اضافه می‌شوند و به این‌ ترتیب بازی هنوز در مراحل اصلی ساخت خود قرار دارد.

این نسخه‌ی Kingdom Hearts کمی متفاوت است. اندازه‌ی هر‌کدام از جهان‌های بازی مساوی‌است با دنیای یکی از بازی‌های قبلی و کارهایی که می‌توانید در هرکدام انجام بدهید کاملا متفاوت هستند. من هنوز دنیای مورد‌علاقه‌ی خودم را اعلام نکردم پس لطفا منتظر آن باشید!

نسخه‌ی سوم Kingdom Hearts سال 2018 برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.