نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 25 اسفند 1396
ساعت 17:32

اطلاعات جدیدی از God of War منتشر شد

5 از 5

بازیکنان می‌توانند به مناطق قبلی برگردند

جدیدترین نسخه‎ی سری محبوب خدای جنگ در حالی که 5 سال از عرضه‌ی نسخه‌ی آخر آن، Ascension میگذرد، ماه آینده عرضه خواهد شد و طرفداران بی‌صبرانه منتظر کوچک‌ترین اخبار مربوط به ‌آن هستند. اخیراً سایت اسپانیایی Game It تصاویری از بازی منتشر کرد که پس از مدتی حذف شدند اما به فضای مجازی راه یافتند.

آقای Corey Barlog، کارگردان بازی، مشغول انجام تور مطبوعاتی برای این بازیست ولی هنوز هم برای جواب دادن به سوالات بازیکنان در فضای مجازی وقت می‌گذارد. او درجواب یکی از طرفداران که درباره‌ی وجود + New Game و امکان بازگشت به محیط‌های قبلی پرسیده بود، گفت که می‌توانید بعد از اتمام بازی نیز به اکثر محیط‌های قبلی برگردید. در جواب به سوال دیگری که درباره‌ی احساس او نسبت به بازگشت به سری بعد از 11 سال (ایشان وظیفه‌ی کارگردانی نسخه‌ی دوم را برعهده داشت) بود، گفت که احساس فوق‌العاده‌ای دارد و امیدوار است که این نسخه بتواند از شماره‌ی دوم نیز موفق‌تر ظاهر شود. به گفته‌ی او، نتیجه‌ی نهایی رضایت‌بخش و مطابق خواسته‌هایش بوده است.

نسخه‌ی جدید God of War، در تاریخ 31‌فرودین سال 1397 برای PS4 منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1396
    نظرها: 24
    تشکر: 0
    تشکرشده: 18
    کنسول‌های بازی:

    آقا یک سوال پیش می یاد. آخر تمام این خبرای خدای جنگ تاریخ انتشار بازی رو اعلام می کنن. فکر می کنم تصمیم گرفتن ما عاشقان بازی خدای جنگ رو سکته بدن بریم. دیگه به بازی نرسیم. چون هم تاریخ انتشار بازی رو یادمون می یاد فشار خونمون میره بالا. در هر صورت ممنون

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.