نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 31 فروردين 1397
ساعت 20:14

God of War قوی‌ترین شروع را بین عناوین انحصاری PS4 خواهد داشت

4 از 5

به گفته‌ی آقای Mat Piscatella، این عنوان یکی از پرفروش‌ترین عناوین PS4 خواهد شد

نسخه‌ی جدید God of War پس از انتظارات طولانی بالاخره عرضه شد و با بازخورد شگفت‌انگیز منتقدان روبرو شد. آقای Mat Piscatella، آنالیزور گروه NPD معتقد است که این بازی از نظر مالی نیز موفقیت بزرگی خواهد بود. با این حال، این بازی یک عنوان تک نفره و داستان محور است.

این یعنی ارزش تکرار آن قابل مقایسه با بازی‌های چندنفره‌ و سرویس محور (مثل اشتراک‌های ماهیانه و خرید‌های درون برنامه‌ای) نیست و آقای Piscatella از توانایی رقابت God of War با این نوع عناوین مطمئن نیست. قوی‌ترین شروع‌های این نسل مربوط به Destiny و The Division بوده‌ که هر دو آنلاین هستند و این عدم اطمینان او از این لحاظ قابل درک است. او در این باره در توییتر خود اعلام کرد:

 خب، من با اطمینان می‌توانم بگویم که خدای جنگ قوی‌ترین شروع را بین بازی‌های انحصاری PS4 خواهد داشت. تنها سوالی که برایم پیش آمده این است که آسمان برای یک عنوان داستان محور بدون سرویس تا چه حد بلند است. سال‌هاست که هیچ بازی‌ای با نمرات اینچنینی ندیده بودم، بخاطر همین این عنوان تبدیل به معیار جدیدی در صعنت بازی خواهد شد.

در گزارش ماه آوریل NPD که حدوداً یک ماه دیگر عرضه می‌شود از وضعیت فروش این بازی اطلاعاتی کسب خواهیم کرد، البته NPD جزئیات تعداد نسخه‌های فروخته شده را گزارش نمی‌دهد ولی اطلاعات به درد بخوری را درباره‌ی فروش بازی‌ها به اشتراک می‌گذارد. در صورت موفقیت مالی بازی، احتمال دارد خود کمپانی سونی، ناشر بازی، جزئیات فروش بازی را اعلام کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.