نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 03 ارديبهشت 1397
ساعت 16:49

تکذیب شایعه‌ی قرارداد بازاریابی Borderlands 3

0 از 5

آقای Randy Pitchford، مدیرعامل Gearbox، شایعات مربوط به قرارداد بازاریابی با کمپانی مایکروسافت را رد کرد

اوایل ماه جاری، به دنبال انتشار مقاله‌ای از سایت Rectify Gaming، شایعاتی مبنی بر امضای قراردادی تبلیغاتی بین کمپانی مایکروسافت و استودیوی Gearbox برای عناوین مختلفی از جمله نسخه‌ی جدید Borderlands در فضای مجازی انتشار یافت و این درحالی بود که آقای Ryan McCaffrey از سایت IGN، غلط بودن این موضوع را اعلام کرده بود.

در نهایت آقای Randy Pitchford، مدیرعامل استودیوی Gearbox و خالق سری Borderlands از طریق توییتر این شایعه را با صراحت رد کرد و گفت:

این حرف‌ها از کجا می‌آیند؟ Gearbox چنین چیزی را با مایکروسافت امضا نکرده است. چطور ممکن است این چیزها بدون هیچ مدرکی به عنوان واقعیت پذیرفته می‌شوند؟

Borderlands 3 740x555

واضح است که هیچ منبع معتبری ندارند...فکر می‌کنم برای معتبر بودن، هرکسی خودش باید به واقعیت اهمیت بدهد و آن‌را دنبال کند. انتشار اخبار از بقیه بدون تحقیق درباره‌ی منبع آن‌ها یکی از شکست‌های خبرنگاری دیجیتال است.

جالب اینجاست که آقای Pitchford سابقه‌ی رد شایعاتی را دارد که بعداً درست از آب درآمدند! مسئله‌ی دیگر این است که استودیوی گیرباکس، فقط مسئول توسعه‌ی این بازیست و انتشار آن با کمپانی 2K است و از آن‌جایی که قراردادهای تبلیغاتی اکثراً توسط ناشران بسته می‌شوند، ممکن است این قرارداد از طرف 2K با مایکروسافت امضا شده باشد و استودیوی گیرباکس از آن خبر نداشته باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.