نویسنده: مهدی افتخاری دوشنبه، 14 خرداد 1397
ساعت 12:30

جلوگیری از فاش شدن اطلاعات بازی God of War برای کوری بارلاگ عذاب آور بود

5 از 5

به گفته کارگردان بازی God of War، جلوگیری از درز اطلاعات برای او عذاب آورد بود.

برای هر شرکت بازی سازی، فاش شدن اطلاعات یکی از مشکلات اساسی به حساب می‌آید؛ مخصوصا اگر اطلاعات داستانی بازی به بیرون درز کنند. زیرا با فهمیدن کوچک‌ترین جزئیات، ممکن است کل داستان برای همه فاش شود.

جای تعجب ندارد که کوری بارلاگ، کارگردان God of War، بخاطر این قضیه حتی خواب شب خود را هم از دست داده باشد. در واقع به گفته او، جلوگیری از فاش شدن اطلاعات برای خودش و شرکت Sony Santa Monica تا حد مرگ عذاب آور بود.

درست است، برای من عذاب آور بود. اینکه همه تیم را متمرکز نگه دارم و نگذارم کسی از مسیر اصلی خارج شود مطمئنا استرس زیادی را به همراه داشت. اما کاری که واقعا من را زجر داد، جلوگیری از فاش شدن اطلاعات بود که من در طول سال آخر ساخت بازی انجام دادم. هیچوقت به این اندازه استرس نداشتم و واقعا حیرت انگیز است که چیزی به گوش کسی نرسید. البته جزئیات کوچکی درز کردند، اما خوشبختانه به گوش همه نرسیدند.

بارلاگ در ادامه گفت که چطور تیم سازنده موفق شدند تا در این مورد مشکلی نداشته باشند.

ما موفق شدیم که به روی جریان کار کنترل داشته باشیم. فشار زیادی به ما وارد شد، چرا که لازمه کار ما، همکاری بین گروه‌های بازاریابی و روابط عمومی بود. همه چیز زیر نظر بود و به محض اینکه روی سایت یا رسانه‌ای اطلاعاتی از بازی را مشاهده می‌کردیم فورا برای برداشتن آن اقدام می‌شد و خوشبختانه دست کسی به آن اطلاعات نمی‌رسید.

عنوان God of War یک بازی استثنائی است که لحظات استثنائی را در خود دارد و بسیار عالیست که هیچکدام از اطلاعات آن فاش نشدند. ممکن است که بارلاگ تا حد مرگ پیشروی کرده باشد، اما مطمئنا خودش هم می‌داند که ارزشش را داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.