نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 17 خرداد 1397
ساعت 07:15

جزئیات محتواهای پس از عرضه و Season Pass بازی The Crew 2 مشخص شد

0 از 5

کمپانی یوبی‌سافت، ناشر و سازنده بازی مورد انتظار The Crew 2، اخیرا جزئیات بیشتری از آپدیت‌ها و Season Pass این بازی را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به تازگی درباره جزئیات محتواهای پس از عرضه، آپدیت‌ها و Season Pass بازی موردانتظار The Crew 2 صحبت کرده است. طبق این اطلاعیه، این بازی به شکل منظم و با دریافت آپدیت‌های رایگان، محتواهای بیشتری را به بازیکنان ارائه می دهد. در این زمینه نکته مهم این است که این کمپانی، آپدیت‌های رایگان بازی را به فاصله هر سه ماه یک بار منتشر خواهد کرد که محتواهای جدید اضافه شده توسط این آپدیت‌ها، شامل افزوده شدن رشته‌ها، مادها و ویژگی‌های جدید خواهد بود.

به گفته یوبی‌سافت، اولین آپدیت بازی یعنی Gator Rush، در تاریخ سپتامبر ۲۰۱۸ (شهریور-مهر ۹۷) عرضه می‌شود. با این آپدیت، یک رشته جدید یعنی «هواناو یا هاورکرافت» به بازی اضافه می‌شود. غیر از این مورد، پنج وسیله نقلیه جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد که در این زمینه، شاهد افزوده شدن بخش جدید «سطح کمیابی Legendary» در قسمت کارایی جمعی وسایل نقلیه نیز خواهیم بود. به گفته یوبی‌سافت افزایش این سطح از طریق پیشرفت در خود بازی خواهد بود.

غیر از آپدیت‌های منظم سه ماهه بازی، The Crew 2 به شکل ماهانه نیز ۲ خودرو جدید را به مجموعه خود اضافه خواهد کرد. در این زمینه یوبی‌سافت گفته که جزئیات بیشتر پیرامون خودروها و ویژگی‌های آن‌ها را در آینده اعلام می‌کند.

دومین آپدیت سیکل سه ماهه این بازی، در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. با این بروزرسانی یک بخش کاملا جدید بازیکن دربرابر بازیکن یا ماد PvP نیز به بازی اضافه می‌شود. گفتنی است که این آپدیت نیز به عنوان یک آپدیت رایگان عرضه می‌شود. در این زمینه، سومین آپدیت سه ماهه بازی نیز برای عرضه در بهار سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده که یوبی‌سافت پیرامون این آپدیت، هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده است.

احمد بوخلیفه از Ivory Tower، توسعه‌دهنده این بازی گفته است:

برای این سری، همیشه دیدگاه محوری و اصلی ما گسترده‌تر کردن و نوسازی بازی بوده است. برای بازیکنان این به معنای آن است که آن‌ها همیشه فعالیت‌ها و چیزهای جدیدی برای کشف و تجربه خواهند داشت، یا می‌توانند همان تجارب قدیمی را با شکلی جدید مجددا تجربه کنند.

شما در ادامه می‌توانید برنامه عرضه این محتواها را نیز مشاهده کنید.

 the crew 2 content releases

به استناد این گزارش، یوبی‌سافت جزئیات جدیدی از Season Pass بازی نیز به اشتراک گذاشته  که از ۲۹ ژوئن  (۸ تیر) و با قیمت ۴۰ دلار قابل تهیه خواهد بود. گفتنی است که Season Pass بازی شامل محتواهای اختصاصی دو نسخه Gold Edition و Motor Edition خواهد بود. براساس این گزارش، محتواهای Season Pass شامل موارد زیر است:

  • سه وسیله نقلیه انحصاری روز عرضه؛ با اسامی: Porsche 911 TURBO 3.6، SUPERMARINE SPITFIRE MK IX و the ICE Marine BLADERUNNER 35
  • هفت روز دسترسی زودتر از موعد به خودروهای جدید ماهانه که در مجموع شامل ۲۲ خودرو جدید می شود
  • یک لوکیشن اختصاصی خانه و دو لباس انحصاری
  • تخفیف ۲۰ درصدی VIP برای آیتم‌های قابل عرضه در فروشگاه داخلی بازی

بازی The Crew 2 در اواخر ماه می بود که شاهد برگزاری رویداد بتای خصوصی و بسته بود. بعد از آن نیز شاهد ویدیوهایی از رانندگی آف-رود با مرسدس بنز کلاس X، موج‌سواری با Jaguar Vector V40R Powerboat و پرواز در ابرها با Zivko Airplane flying بودیم. انتظار می رود که یوبی‌سافت اطلاعات بیشتری از این بازی، خصوصا پیرامون بتای عمومی بازی که اخیرا مطرح شده بود را در رویداد E3 2018 منتشر کند. کنفرانس اختصاصی یوبی‌سافت در این رویداد نیز قرار است در روز ۲۲ خرداد، ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران برگزار می‌شود.

بازی The Crew 2 اولین بار در رویداد E3 سال گذشته معرفی شد و طبق اعلام قبلی، قرار است در روز ۲۹ ژوئن (۸ تیر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.