نویسنده: Alpha جمعه، 25 مهر 1393
ساعت 20:41

اپدیت روز اول Halo: The Master Chief Collection بیش از 20 GB خواهد بود!

0 از 5

در نسل گذشته همواره یکی از مزیت های کنسول PS3 در مقابل Xbox 360 پشتیبانی از فرمت Blu-Ray بود که باعث شده بود استدیو های سازنده هیچ مشکلی بابت ذخیره سازی اطلاعات روی دیسک های این کنسول نداشته باشند البته برخودار نبود 360 از این ویژگی در ابتدای نسل زیاد مشکلی ایجاد نمی کرد و اندک بازی هایی بودند که در قالب چند دیسک عرضه می شدند تا اواخر نسل قبل که شاهد عرضه بازی هایی در قالب چند دیسک و حتی 4 دیسک برای 360 بودیم، حال در این نسل مایکروسافت از تکنولوژی رقیب خود یعنی سونی برای کنسول نسل بعد خود استفاده کرده تا مشکلی از بابت فضای ذخیره سازی نباشد، اما مثل اینکه این میزان حجم دیسک های BD برای استدیو سازنده Halo یعنی 343 Industries باز هم کافی نیست! طبق اخرین خبری که از کالکشن Halo: The Master Chief از سوی این استدیو منتشر شده خریداران این کالکشن در روز اول باید اپدیتی به حجم 20 GB را دانلود کنند که این اپدیت مربوط به بخش انلاین بازی های داخل این کالکشن می باشد. متاسفانه این خبر خوبی برای افرادی که حداقل قصد دارند این بازی رو در داخل ایران تهیه کنند، نیست.

Alpha | اخبار | 17/10/2014
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 255
    تشکر: 194
    تشکرشده: 136
    پروفایل psn: MBEMPIREir
    رتبه لیدربرد psn: 48
    کنسول‌های بازی:

    البیته تجربه نشون داده که کاربران Xbox One ( البته غیر از هموطنانمون :shy: ) خیلی با آپدیت های حجیم اولیه ی بازی ها مشکلی ندارن . آپدیت 14 گیگابایتی :amaz: بازی Dead Rising 3 یکی از نمونه های این آپدیت های حجیمه .

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مهر 1393
    نظرها: 2
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    البته با همون دیسک میشه تمامیه بخش های آفلاین + بخشی از قسمت آنلاین رو انجام داد
    میتونستن در قالب دو دیسک عرضه کنن ولی اینکار رو نکردن

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 151
    تشکر: 52
    تشکرشده: 90
    پروفایل psn: Odoseus
    رتبه لیدربرد psn: 14
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: MACMILAN
    البته با همون دیسک میشه تمامیه بخش های آفلاین + بخشی از قسمت آنلاین رو انجام داد میتونستن در قالب دو دیسک عرضه کنن ولی اینکار رو نکردن

    بنظر من منطقی ترین کار این بود که این کالکشن در قالب دو تا BD عرضه بشه بدون شک این کالکشن برای مایکروسافت ارزش خاصی داره و کمی هزینه بیشتربرای BD، خیلی بهتر از این بود که یک اپدیت 20 GB رو برای روز اول در نظر بگیرن که حجمی به اندازه یک BD رو داره ?!?

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    20 گیگ :ey:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.