نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 29 مهر 1393
ساعت 18:09

نسخه های جانبی بیشتری از عنوان Assassins Creed در راه است

0 از 5

بعد از انتشار اخباری در زمینه ی Season Pass بازی Assassin's Creed Unity و مواردی که با استفاده از این Season Pass برای گیمر ها در دسترس خواهند بود مشخص شد که چند عنوان جانبی از سری Assassin's Creed که گاها به صورت 2.5 بعدی طراحی شده اند از جمله ی محتوائی هستند که با این Season Pass در اختیار گیمر ها قرار خواهند گرفت .

نام این نسخه ی جانبی Assassin's Creed Chronicles: China می باشد . با استناد به سخنان آقای Alex Amancio که سمت کارگردانی بازی Assassin's Creed Unity را بر عهده دارند ، آنها قصد دارند بازی های جدید بیشتری را تحت عنوان سری Chronicles در آینده معرفی کنند که زوایای مختلفی از سری Assassin's Creed را برای دوستداران و طرفداران این بازی مورد بررسی قرار خواهد داد . در مصاحبه ای که ایشان با Eurogamer داشته اند اینطور در اینباره صحبت شده است :


" ما حقیقتا از ایده ی Side-Scrolling مثل Mark of the Ninja ( بازی های سبک 2.5 بعدی اکشن ادونچر ) لذت میبریم و معتقد هستیم که این روش ، راه حل بسیار مناسبی برای تفحص در سایر دنیاهائی است که خلق کرده ایم . در رابطه با Assassin's Creed China مورد جالب توجه اینجاست که تمامی چپتر های بازی تحت تاثیر زمان و مکانی قرار دارند که بازی در آن اتفاق می افتد . به همین خاطر است که بازی Shao Jun یا ( Assassins Creed China  ) شبیه به جوهر های چینیست ! یعنی خیلی سیاه و خیلی قرمز !! اما ممکن است بازی دیگر ما در زمانی کاملا متفاوت و استایلی کاملا مختص به خود ساخته شود . "


اینکه بازی بعدی قرار است به همین ترتیب عرضه شود یا شماره ای مختص به خود دارد هنوز مشخص نیست و Amico نیز گفته است که قصد ندارد با اسپویل کردن این اطلاعات هیجان آن را از بین ببرد !

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.