نویسنده: Alpha جمعه، 28 آذر 1393
ساعت 15:42

Minecraft: Story Mode معرفی شد

3 از 5

در حال حاضر کمتر کسی پیدا میشه که پیگیر اخبار دنیای بازی باشه و در مورد استدیو Telltale Games و بازی های ساخته شده این استدیو چیزی نشنیده باشه، بعد از ساخت بازی های مطرحی چون Walking Deaad ،The Wolf Among Us ،Tales from the Borderlands و Game of Thrones حال بنظر میرسه Telltale بر روی پروژه دیگری با همکاری Mojang کار میکنه و اون پروژه در کمال تعجب چیزی نیست جز Minecraft، اینکه Telltale چطور میتونه سبک کاری خودش که تمرکز بر روی نحوه روایت داستان است رو به دنیای Minecraft منتقل کنه و بازی بسازه مشابه بازی های قبلی خودش باید صبر کرد و منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از پروژه باشیم. به هر حال این نسخه از دنیای Minecraft به صورت کاملا جدا از بازی اصلی عرضه خواهد شد و مثل دیگر ساخته های Telltale به صورت قسمتی خواهد بود. این بازی برای Mac ،PC، موبایل و کنسول ها سال دیگر عرضه خواهد شد.

Alpha | اخبار | 19/12/2014
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 40
    تشکر: 5
    تشکرشده: 31
    کنسول‌های بازی:

    بنظرم ممکنه آینده همه بازیهای single player چیزی شبیه به سبک بازیهای telltale باشه چون واسه شرکت ها پردرآمد تر هم هست اما در بازیهای telltale مولتی پلیر و بازی آنلاین معنی نداره و از این نظر بی ارزشه و این صنعت هم روز به روز بیشتر داره به سمت بازیهای آنلاين پیش میره بنابراین بعید میدونم این سبک بازی در عین جذابیتی که داره آینده بازیهای ویدیویی رو بطور کلی رقم بزنه.

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    آینده ای که Telltale داره برای بازی های رایانه ای رقم میزنه یک مقدار ترسناکه . اینکه بازی ها همیشه به صورت سریال عرضه بشن و قسمت به قسمت وارد بازار بشن حقیقتا تنها در بعضی جهات جذابیت داره و اگر به بازی های AAA هم سرایت کنه تبدیل به بیماری میشه . بیماری که لذت بازی مداوم رو از بین میبره . امیدوارم این آینده چیزی نباشه که در انتظار دنیای بازی های رایانه ایه .

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.