نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 شهریور 1397
ساعت 09:00

زمان شروع کار سرویس Nintendo Switch Online مشخص شد

0 از 5

نینتندو تاریخ راه‌اندازی رسمی سرویس Nintendo Switch Online را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نینتندو حالا یک سال و نیم است که با پلتفرم جدید و بسیار موفق خود یعنی Nintendo Switch، عملکرد عالی را در بازار دنبال می‌کند. با وجود موفقیت این کنسول، نینتندو سوییچ از زمان عرضه خودش در سال ۲۰۱۷ فاقد برخی سرویس‌های مدرن از جمله سرویس ویژه آنلاین بوده است. نینتندو، از همان زمان تایید کرده بود که چنین سرویسی در دست تهیه است ولی پس از عرضه کنسول راه‌اندازی می‌شود. پس از این، ولی اعلام شد که راه‌اندازی این سرویس با تاخیر مواجه خواهد شد. درنهایت این کمپانی ژاپنی در اوایل سال میلادی جاری، جزئیات بیشتری از این سرویس را منتشر و زمان عرضه آن را در ماه سپتامبر اعلام کرد. حالا اما پس از مدت‌ها انتظار، Big N بالاخره تاریخ دقیق لانچ این سرویس را اعلام کرده است.

براساس گزارشی که توسط NintendoLife منتشر شده، سرویس Nintendo Online قرار است اولین بار در اروپا و تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) راه‌اندازی شود و یک روز بعد، این سرویس در آمریکا نیز آنلاین خواهد شد. به این ترتیب در تاریخ‌های اعلام شده، برای تجربه بازی‌هایی که قابلیت‌های بازی چندنفره و آنلاین در سوییچ را دارند، بایستی حتما اشتراک مخصوص Nintendo Switch Online تهیه شود. درحال حاضر تعدادی از بازی‌های سوییچ وجود دارند که اتکای زیادی به سرویس‌های آنلاین دارند که از جمله آن‌ها، می‌توان به عناوین Splatoon 2 ،Mario Kart 8 Deluxe و بازی شدیدا مورد انتظار Super Smash Bros. Ultimate اشاره کرد.

نینتندو در این زمینه، یک اشتراک کوتاه هفت روزه و free trial نیز توزیع خواهد کرد تا بازیکنان با عضویت رایگان و استفاده از تمامی امکانات این سرویس، دید بهتری به مزایای سرویس جدید داشته باشند. جدای از دسترسی به بخش بازی‌های چندنفره از طریق این اشتراک، تجربه برخی عناوین کلاسیک NES (تاکنون ۳۰ بازی تایید شده است) به شکل آنلاین و استریمی در سوییچ، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه مشترکین این سرویس و آپلود فایل‌های ذخیره در فضای ابری و انتقال فایل به کنسول‌های دیگر نیز از جمله ویژگی‌های این سرویس است. البته پیرامون ذخیره فایل در cloud، نینتندو اخیرا گفته که برخی بازی‌ها ممکن است از این ویژگی پشتیبانی نکنند.

با توجه به اهمیت بالای این سرویس جدید نینتندو که بسیاری از سرویس‌های محصولات این کمپانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تاکنون اطلاعات نسبتا محدودی در این زمینه در دسترس قرار گرفته و انتظار می‌رود که سرانجام با برگزاری Nintendo Direct در روز آینده، نینتندو اطلاعات تکمیلی را نیز پیرامون سرویس به اشتراک بگذارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.