نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 22 شهریور 1397
ساعت 10:30

نسخه دمو بازی Forza Horizon 4 در دسترس قرار گرفت

5 از 5

همزمان با گلد شدن بازی Forza Horizon 4، شرکت مایکروسافت نسخه دمو آن را روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت مایکروسافت و استودیو پلی‌گراند گیمز (Playground Games) اعلام کردند که ساخت بازی جهان آزاد و ریسینگ Forza Horizon 4 به پایان رسیده یا به اصطلاح گلد شده است. در این بین نیز نسخه دمو آن روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و بسته خودرو‌های روز اول آن که شامل خودرو‌هایی از نسخه‌های قدیمی در کنار نسخه‌های امروزی از سری فیلم‌های James Bond می‌شود، معرفی شد.

نسخه دمو بازی Forza Horizon 4 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ۱۰) در دسترس قرار دارد. در این نسخه، بازیکنان به تمامی چهار فصل بازی دسترسی دارند که به آن‌ها، امکان رانندگی در جهان آزاد منطقه بریتانیا و تکمیل کردن چالش‌ها در دسته‌بندی متنوعی از محیط‌‌های مختلف را می‌دهد. شایان به ذکر است که از میان بیش از ۴۵۰ خودرو که در نسخه اصلی بازی قرار د ارد، بازیکنان فقط به ۱۰ خودرو در نسخه دمو دسترسی دارند.

اگر حساب کاربری Mixer در اختیار دارید؛ هم‌اکنون می‌توانید از طریق آن، شروع به دریافت Influence در نسخه دمو بازی Forza Horizon 4 کنید که بعد‌ها در نسخه اصلی بازی قابل استفاده خواهد بود. در توضیح Influence باید بگویم که در واقع، نسخه «فورتزا هورایزن ۴» از سیستم اندازه‌گیری پیشرفت در بازی محسوب می‌شود و همانند امتیاز تجربه در دیگر بازی‌ها عمل می‌کند. شما می‌توانید در بازی اصلی، از طریق گشت و گذار در محیط،‌ رانندگی، اجرای حرکات نمایشی و ثبت تصاویر به دریافت Influence بپردازید. گفتنی است که با تماشا استریم نسخه دمو بازی از طریق سرویس Mixer نیز شما می‌توانید Influence بدست آورید؛ البته از طریق استریم مستقیم نسخه دمو بازی Horizon 4 در سرویس مذکور نیز قادر به دریافت Influence خواهید بود و پاداش بیشتری برای جذب کردن بیننده‌های بیشتر، دریافت خواهید کرد.

هنگامی که نسخه اصلی بازی Forza Horizon 4 در دسترس قرار گیرد، بسته خودرو‌های روز اول نیز برای بازی منتشر می‌شود. این بسته‌الحاقی که با نام Best of Bond Car Pack شناخته می‌شود، شامل ده خودرو معروف از سری فیلم‌های محبوب «جیمز باند»، دو لباس الهام گرفته شده از این فیلم‌ها برای راننده شما و شش اصطلاح انحصاری Quick Chat گرفته شده از فیلم‌ها که شما می‌توانید در قسمت چندنفره بازی استفاده کنید، است. لازم به بیان است که این بسته در نسخه Ultimate Edition بازی Forza Horizon 4 موجود است؛ البته به صورت جداگانه نیز قابل خریداری و تهیه است. در ادامه شما می‌توانید لیست کامل خودرو‌های موجود در بسته را مشاهده نمایید:

  • خودرو 1964 Aston Martin DB5 برگرفته از فیلم‌های Goldfinger سال ۱۹۶۴، Thunderball سال ۱۹۶۵، GoldenEye سال ۱۹۹۵، Skyfall سال ۲۰۱۲ و Spectre سال ۲۰۱۵
  • خودرو 1969 Aston Martin DBS برگرفته از فیلم On Her Majesty's Secret Service سال ۱۹۶۹
  • خودرو 1974 AMC Hornet X Hatchback برگرفته از فیلم The Man With the Golden Gun سال ۱۹۷۴
  • خودرو 1977 Lotus Esprit S1 برگرفته از فیلم The Spy Who Loved Me سال ۱۹۷۷
  • خودرو 1981 Citroën 2CV6 برگرفته از فیلم For Your Eyes Only سال ۱۹۸۱
  • خودرو 1986 Aston Martin V8 برگرفته از فیلم The Living Daylights سال ۱۹۸۷
  • خودرو 1999 BMW Z8 برگرفته از فیلم The World is Not Enough سال ۱۹۹۹
  • خودرو 2008 Aston Martin DBS برگرفته از فیلم Quantum of Solace سال ۲۰۰۸
  • خودرو 2010 Jaguar C-X75 برگرفته از فیلم Spectre سال ۲۰۱۵
  • خودرو 2015 Aston Martin DB10 برگرفته از فیلم Spectre سال ۲۰۱۵

بازی Forza Horizon 4 محصول جدید استودیو بااستعداد پلی‌گراند گیمز (Playground Games) است که اولین‌بار در جریان کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2018 معرفی شد. نسخه جدید «فورتزا هورایزن» این‌بار در کشور بریتانیا جریان دارد و از ویژگی‌های جدیدی از جمله فصول پویا بهره می‌برد که با فرا رسیدن هرکدام، تغییرات زیادی در بازی، چه از نظر بصری و چه از نظر گیم‌پلی ایجاد می‌شود و مسابقات جدیدی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۱۰ مهرماه ۹۷ (دوم اکتبر ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ده) عرضه خواهد شد. شایان به ذکر است که با پیش‌خرید نسخه Ultimate Edition بازی، می‌توانید چهار روز زودتر از موعد به بازی دسترسی پیدا کنید و به انجام آن بپردازید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.