نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 10 مهر 1397
ساعت 08:00

گوگل امکان تجربه Assassin's Creed Odyssey از طریق مرورگر کروم را می‌دهد

0 از 5

گوگل اعلام کرده که در یک دوره آزمایشی، به برخی کاربران امکان تجربه بازی Assassin's Creed Odyssey را به روش استریمی می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی گوگل، غول اینترنتی و تکنولوژی جهان به تازگی Assassin's Creed Odyssey را به عنوان بازی آزمایشی فن‌آوری استریمی خود معرفی کرده است. این شرکت در قالب معرفی Project Stream، قصد دارد تا از نظر فنی محدودیت‌ها را برای تکنولوژی استریمینگ مورد آزمایش قرار دهد. در این زمینه نیز این شرکت با همکاری یوبی‌سافت، قصد دارند همزمان با عرضه رسمی بازی بلاک‌باستری و بزرگ Assassin's Creed Odyssey، از این عنوان برای تست این پروژه استفاده کنند.

براساس اطلاعیه‌ای که گوگل منتشر کرده، این دوره تست برای ظرفیتی محدود از کاربران و با تایید این شرکت صورت می‌گیرد که می‌توانند بازی Odyssey را به صورت رایگان و فقط با استفاده از «مرورگر Chrome» تجربه کنند. گوگل گفته هدف از کل این آزمون این است تا بازی با حداکثر کیفیت و گرافیک و کم‌ترین میزان تاخیر به مخاطب خود ارائه شود. گفتنی است که بازیکنانی که تمایل به شرکت در این دوره تست دارند می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی Project Stream گوگل درخواست خود را ارسال کنند.

شرایطی که گوگل برای شرکت در دوره مطرح کرده، این است که بازیکن حتما باید بالای ۱۷ سال داشته باشد و از یک ارتباط اینترنتی با ظرفیت حداقل ۲۵ مگابیت بر ثانیه نیز برخوردار باشد. به علاوه، این دوره درحال حاضر فقط برای ساکنین کشور آمریکا برگزار می‌شود و کاربر، حتما باید یک حساب کاربری گوگل، یک حساب کاربری یوبی‌سافت داشته و همان‌طور که اشاره شد، از طریق مرورگر کروم این دوره را تجربه کند. همچنین به دلایل مشخص وجود کنترلر یا ماوس و کی‌بورد نیز برای تجربه بازی الزامی است.

پیرامون بازی Assassin's Creed Odyssey، این عنوان جدیدترین نسخه از سری بازی‌های اساسینز کرید است که تا چند روز دیگر منتشر می‌شود. این بازی، علیرغم شباهت‌های مشخصی که با عنوان سال گذشته Origins دارد، اما اولین بازی در سری خودش است که به شکل کامل رویکرد نقش‌آفرینی / RPG دارد و بازیکن در طول تجربه بازی، با حق انتخاب‌های زیادی مواجه می‌شود که در شکل‌گیری داستان، گیم‌پلی و حتی پایان‌بندی داستان نیز تاثیرگذار هستند. به علاوه، این بازی از نظر داستانی و دنیای قابل بازی خودش نیز بزرگ‌ترین عنوان در این سری بازی‌های پرچمدار یوبی‌سافت است، و شنیدن این خبر که چنین بازی بلاک‌باستری قابل بازی تنها از طریق یک مرورگر اینترنتی خواهد بود، سورپرایز بزرگی از جانب گوگل است.

«اساسینز کرید اودیسه» همان طور که اشاره شد در ۵ اکتبر (۱۳ مهر) به شکل رسمی عرضه خواهد شد. اخیرا هم تعدادی از منتقدین صنعت گیم بررسی‌ها و امتیازات خود را پیرامون آن منتشر کردند که با در نظر گرفتن امتیاز متای کنونی ۸۷/۱۰۰ بازی، به نظر طرفداران با یکی از بهترین‌های این سری مواجه خواهند بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.