نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 23 مهر 1397 - 08:00
3 از 5

ناتی داگ درحال کار روی یک پروژه جدید و مخفی است

براساس یک گزارش، ناتی داگ از همین حالا مراحل تست بازیگران برای پروژه بعد از Last of Us 2 را شروع کرده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ می‌توان گفت که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، مشتاقانه منتظر انتشار بازی بزرگ بعدی استودیو Naughty Dog، یعنی The Last of Us - Part 2 هستند؛ بازی که پس از مدت‌ها انتظار، اولین گیم‌پلی تریلر آن نیز درE3 گذشته نمایش پیدا کرد و حالا همه منتظر اعلام تاریخ عرضه آن هستند. در این ارتباط و با وجود اینکه هنوز حتی زمان انتشار Last of Us 2 هم مشخص نیست، اخیرا شایعه‌ای مطرح شده که اگر صحت داشته باشد، فاش می‌کند که ناتی داگ همین حالا هم مخفیانه و بی سر و صدا روی پروژه بعد از این بازی کار می‌کند.

این شایعه، اولین بار توسط یک کاربر توییتری معروف یعنی Daniel R مطرح شده که سابقه بلندی از لیک کردن اطلاعات جالب از پروژه‌های بزرگی دارد (برای مثال فیلم‌های مارول، DC و سریال‌های تلویزیونی) که در آینده به حقیقت تبدیل شده‌اند. او اخیرا اشاره‌ای به استودیو ناتی داگ کرده و جزئیات تازه‌ای را از پروژه بعدی آن‌ها به اشتراک گذاشته است. به گفته این کاربر، ناتی داگ فعلا این بازی را «پروژه مخفی جدید» می‌نامد که تحت این نام، ناتی داگ در حال تست گرفتن از بازیگران در لوس آنجلس است. به طور مشخص هم آن‌ها برای یکی از نقش‌های اصلی پروژه، به دنبال بازیگری با مشخصات «مرد سیاه‌پوست/آمریکایی آفریقایی - در سنین بین ۴۰ تا ۶۰ - موهایی کوتاه تا متوسط - با فرم بدنی مشابه یک تصویر (تصویری از Chad Coleman) که از نظر هیکل نیز قوی» باشد هستند.

با در نظر گرفتن این مشخصات و اگر این شایعه را درست فرض کنیم، بیشتر به نظر می‌رسد که ناتی داگ در فکر ساخت یک IP کاملا جدید باشد، تا اینکه به ساخت نسخه‌های دنباله برای Uncharted یا The Last of Us بپردازد. البته حتی ساخت نسخه‌های دنباله برای این دو سری نیز بعید نیست، ولی بسیار دور از انتظار است که تست بازیگران برای پروژه جدید - در حالی که بازی «لست آو آس 2» هنوز در مراحل ساخت قرار دارد - ارتباطی با یک نسخه دنباله دیگر برای این سری داشته باشد.

در هر صورت حتما باید این گزارش را در قالب خبرهای شایعه در نظر گرفت، و فارغ از از اینکه منبع گمانه‌زنی تا چه میزان اعتبار دارد، تا زمان تایید آن‌ها توسط ناتی داگ یا سونی نمی‌توان با قطعیت نظری داد. همان‌طور که اشاره شد، عنوان بزرگ بعدی ناتی داگ بازی The Last of Us - Part II است که به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دست توسعه قرار دارد، و هنوز تاریخ انتشار رسمی آن اعلام نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.