نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 26 مهر 1397 - 13:00
5 از 5

احتمالا نسخه فیزیکی Red Dead 2 در دو دیسک عرضه می‌شود

یک تصویر لیک شده از کاور ژاپنی نسخه فیزیکی Red Dead 2 برای پلی‌استیشن 4، نشان می‌دهد که این بازی در دو دیسک Blu-ray عرضه می‌شود.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ بازی Red Dead Redemption 2 به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال، تا چند روز دیگر رسما منتشر می‌شود و ما می‌دانیم که نسخه ایکس‌باکس وان این عنوان، حجم ۸۸٫۵۷ گیگابایتی دارد. اخیرا هم البته مشخص شد که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی نیز حجم ۸۹٫۲ گیگابایتی خواهد داشت که در هر دو نسخه، ما با یک بازی با حجمی بسیار زیاد مواجه هستیم. در این ارتباط، اخیرا یک کاربر Reddit فاش کرده نسخه فیزیکی این بازی برای پلی‌استیشن 4، ممکن است در دو دیسک Blu-ray عرضه شود. این ادعا که البته هنوز توسط راک‌استار تایید نشده، به تصویری از باکس آرت نسخه ژاپنی بازی استناد می‌کند که در قسمت جزئیات بازی در پشت کاور، شاهد آیکونی با دو دیسک هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

 red dead redemption 2 two discs japanese cover

همان طور که اشاره شده، این خبر هنوز به تایید رسمی راک‌استار نرسیده و از همین رو نیز باید به عنوان شایعه مطرح در نظر گرفته شود. با این حال با در نظر گرفتن اینکه Base بازی با حجمی بالاتر از ۸۰ گیگ در هر دو پلتفرم ارائه می‌شود، احتمال انتشار نسخه فیزیکی برای هر دو پلتفرم در دو دیسک بعید نیست. به علاوه، برای این بازی به احتمال زیاد یک آپدیت روز اول بسیار حجیم نیز در انتظار دارندگان بازی است. البته باید گفت که این آپدیت و نسخه دیجیتالی یا نسخه فیزیکی این بازی، هیچ کدام شاهد ماد آنلاین بازی یعنی Red Dead Online نیستند؛ بخش ویژه‌ای که راک‌استار قرار است از ماه نوامبر آن را برای بازی عرضه کند.

گفتنی است که این گزارش‌ها درواقع بعد از پست‌های افشاکننده ارسالی در ResetEra مطرح شد، که در بخش‌های دیگری از افشاگری‌های یکی از کاربران که به گفته خودش با بخش پشتیبانی راک‌استار در تماس بوده، مطلع شده که «بازی به شکل کامل از طریق دیسک پلی‌استیشن 4 قابل تجربه خواهد بود». همچنین به گفته او، بازیکنان برای پیشروی در مراحل بازی نیز حتما باید وارد حساب کاربری Social Club راک‌استار شوند. با توجه به چند گزارش با واسطه، به نظر می‌رسد که راک‌استار با هرچه نزدیک‌تر بیشتر شدن به تاریخ عرضه، در این زمینه‌ها جزئیات بیشتری را به صورت رسمی منتشر می‌کند.

بازی «رد دد ردمپشن 2» قرار است در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.