نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 16 مهر 1397 - 08:00
0 از 5

Borderlands 3 ممکن است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود

به تازگی گزارش تازه‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد بازی Borderlands 3 درحال گذراندن آخرین مراحل ساخت قرار دارد.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ حالا تقریبا شش سال از عرضه بازی Borderlands 2 می‌گذرد و در طول چند سال اخیر، گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلفی درباره عرضه یک دنباله کامل برای آن بازی منتشر شده است. پیرامون Borderlands 3 پیش از این حتی خبرهای جدی هم وجود داشت که GearBox در حال کار روی آن پروژه است ولی خود این استودیو، هیچ وقت به شکل مستقیم ساخت این بازی را تایید نکرده است. با این حال در این ارتباط، اخیرا جزئیات تازه‌ای منتشر شده که به نظر می‌رسد موعد انتشار نسخه سوم این سری، درواقع بسیار نزدیک‌تر از پیش‌بینی‌های قبلی است.

گزارش تازه براساس ویدیویی از یک کانال یوتیوبی به نام The Triple S League است که به ادعای نقل از دو منبع مستقل، بیان می‌کند که بازی Borderlands 3 در حال حاضر برای چند ماه است که دوره بومی‌سازی (localization) را برای چند زبان مختلف می‌گذراند. گزارش تازه در صورت صحت خبر جالب‌توجهی است، چون بخش بومی‌سازی که شامل قرار دادن زبان‌های مختلف (متنی و صوتی) به یک بازی هست، معمولا از جمله آخرین پله‌ها در فرایند ساخت بازی‌ها محسوب می‌شود. به همین ترتیب در صورت طی شدن همین روند معمول در ساخت بازی جدید، بازی Borderlands 3 درحال گذراندن آخرین مراحل توسعه خودش قرار دارد.

در هر صورت ذکر این نکته هم ضروری است که با در نظر گرفتن سیاست سکوت استودیو GearBox، بعید است آن‌ها پیرامون این خبر اظهار نظر کنند. از طرفی دیگر، منبع این خبر نیز یک کانال یوتیوبی است که تاکنون کم‌تر توسط کسی مورد آزمون واقع شده و این خبر، حتما بایستی به عنوان یک شایعه و گمانه‌زنی در نظر گرفته شود. با این حال در صورتی که این بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه شود، آن زمان میان بازی دوم و Borderlands 3 به شکل کامل شش سال فاصله می‌افتد که مدت زمان منطقی برای عرضه یک نسخه دنباله به نظر می‌رسد. همچنین پیش از این، نام این بازی نیز در میان عناوین لیک شده چند ماه اخیر وال‌مارت قرار داشت و در صورت تایید شدن انتشار بازی برای سال ۲۰۱۹، احتمالا کم‌تر کسی سورپرایز خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.