نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 23 شهریور 1399
ساعت 18:00

بازی Borderlands 3 آپدیت رایگان Xbox Series X و PS5 دریافت می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید Gearbox Software، بازی Borderlands 3 در کنسول‌های نسل بعد بروزرسانی ارتقادهنده رایگان دریافت خواهد کرد.

استودیو Gearbox Software در جریان رویداد PAX Online 2020 تایید کرد، که بازیکنان Borderlands 3 می‌توانند این بازی را از طریق قابلیت backward compatible در کنسول‌های نسل بعد نیز تجربه کنند و مهم‌تر از آن، این بازی در آن کنسول‌ها، بروزرسانی ویژه نسل نهمی رایگان هم دریافت می‌کند. با توجه به این گزارش، هر سه کنسول PS5، Xbox Series X و Xbox Series S شامل دریافت این بروزرسانی‌ها می‌شوند و انتقال همه پیشرفت‌ها و همچنین هرکدام از DLC های خریداری شده به کنسول‌های نسل بعد نیز تایید شده است.

در توضیحات بیشتر، گیرباکس گفته که دو کنسول PS5 و Xbox Series X این بازی را به صورت 4K با نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه اجرا می‌کنند. به علاوه هر سه کنسول نسل نهمی، شاهد اضافه شدن یک بخش جدید کو-آپ split-screen و تا چهار بازیکن خواهند بود. این بخش در حالت vertical split-screen به کنسول‌های نسل فعلی نیز اضافه خواهد شد و درنهایت از سال 2021، بازیکنان کنسول‌های هر دو نسل از طریق cross-platform امکان بازی با یکدیگر را نیز پیدا می‌کنند.

از دیگر موارد جدیدی که برای این بازی تایید شد، اضافه شدن یک حالت قابل بازی تازه، یک skill tree جدید برای هر کدام از کاراکترهای Vault Hunter و تعدادی مهارت Action Skill جدید به بازی است. این بسته الحاقی البته به صورت پولی است و در ادامه همین سال 2020 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.