نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 10 مهر 1397 - 17:01
5 از 5

تریلری از بازی جدید هری پاتر لیک شد!

ظاهراً عنوان نقش‌آفرینی جدیدی از سری هری پاتر در دست ساخت است

مدتیست که شایعه‌ی توسعه‌ی بازی جدیدی از سری Harry Potter توسط کمپانی برادران وارنر به گوش می‌رسد و آگهی‌‌های استخدام استودیوی Avalanche Software که توسط این کمپانی خریداری شده نیز به ساخت عنوانی نقش‌آفرینی با آنریل انجین 4 اشاره می‌کنند.

استودیوی Avalanche Software را با Avalanche Studios، سازنده‌ی سری Just Cause اشتباه نگیرید؛ این استودیو مسئول ساخت سری Disney Infinity است که کنسل شد و در کنار آن نیز بازی‌های Cars را در کارنامه‌ی خود دارد.

صبح امروز، یکی از کاربران Reddit به نام VapeThisBro ویدئویی را به اشتراک گذاشت که با وجود کیفیت بسیار پایین و دیده نشدن بعضی از قسمت‌های UI بازی، جادو و جادوگری را در مدرسه‌ی هاگوارتز نشان می‌دهد؛ اولین فکری به ذهنمان خطور می‌کند توسعه یافتن این عنوان توسط Avalanche Software است.

به گفته‌ی این شخص، او یکی از افراد حاضر در یک گروه کانونی (یک روش تحقیق کیفی برای ایجاد تعامل میان اعضای گروه و ایجاد انگیزه برای بحث عمیق‌تر) بوده است. طبق معمول همیشه احتمال جعلی بودن این نوع ویدئو ها وجود دارد، اما با توجه به تعداد بالای مکانیک‌های گیم‌پلی نشان داده شده احتمال جعلی بودن این مورد بسیار پایین است.

پست اصلی حاوی اطلاعات زیادی درباره‌ی این عنوان بود، مشابه توضیحاتی که در سایت‌هایی نظیر Amazon و فروشگاه‌های بازی دیجیتالی وجود دارد:

 این اکشن نقش‎آفرینی سوم شخص جهان‌-باز که در قرن نوزدهم میلادی رخ می‌دهد، شما را در نقش شخصیتی با قابلیت‌های منحصر به فرد قرار می‌دهد که دیرتر از موعود به مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز دعوت شده است. شما یک سال پنجمی تازه وارد هستید که با تأخیر توانایی‌های جادویی خود را نشان داده و صاحب توانایی خاص شناسایی و تعقیب بازمانده‌های یک نیروی قدرتمند باستانی است.

در این توضیحات ذکر شده که با توجه سیستم جدید جادوگری بازی، می‌تواند تبدیل به یکی از هشت نوع جادوگر بازی شوید و داستانی مستقل از کتاب و فیلم‌های این فرانچایز عظیم را تجربه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.