نویسنده: Sasan جمعه، 11 شهریور 1401
ساعت 17:33

رونمایی از امکانات ویژه برای شخصی سازی بازی Hogwarts Legacy

هری پاترِ خود باشید!

5 از 5

بازی Hogwarts Legacy با وجود تأخیرهای چند باره و طولانی، به لطف محبوبیت برند هری پاتر و دنیای جادویی کماکان یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها به شمار می‌آید و استودیوی برادران وارنر در مدت اخیر تلاش کرده تا با ارائه قطره چکانی اطلاعات، شور و هیجان طرفداران را تا زمان عرضه زنده نگه دارد. امروز در کنار اینکه از طراحی نهایی خوابگاه‌ها و اتاق عمومی گروه‌های چهار گانه مدرسه هاگوارتز، از ابزار ویژه‌ای برای شخصی سازی مضاعف کارکتر تحت کنترل در این عنوان رونمایی شد.

همان طور که احتمالاً مطلع هستید، ویژگی‌ها ظاهری قهرمان داستان و جنسیت او توسط مخاطبان قابل انتخاب و طراحی است اما در اطلاعیه امروز این امکان شخصی سازی یک قدم جلوتر رفته و می‌توانید چوب جادویی و گروه خود را از الان یعنی ماه‌ها پیش از انتشار رسمی بازی مشخص کنید. به این منظور کافی است که با مراجعه به باشگاه طرفداران هری پاتر کدهای دریافتی بعد از انجام مراحل انتخاب چوب دستی و تعیین گروه را یادداشت کرده و در اکانت WB Games خود وارد کنید. بعد از انجام این فرآیند، امکان دسترسی به یونیفرم‌های ویژه‌تری برای گروه‌های مختلف را هم خواهید داشت.  

بازی Hogwarts Legacy در بیستم بهمن ماه سال جاری برای کنسول‌های دو نسل اخیر مایکروسافت و سونی به همراه رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

Sasan | اخبار | 02/09/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.