نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 10 تیر 1399
ساعت 12:00

یک گزارش غیررسمی اطلاعات جدیدی را از بازی Harry Potter منتشر کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدید بلومبرگ، فاش می‌کند که یک بازی نقش‌آفرینی از دنیای Harry Potter در دست ساخت است و در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

در حال حاضر مدت زیادی هست که شایعاتی درباره ساخته شدن یک بازی جدید از سری هری پاتر توسط کمپانی Warner Bros Interactive وجود دارد و در این رابطه، گزارش‌های غیررسمی و گمانه‌زنی‌های مختلفی هم وجود داشته است. این کمپانی البته هرگز این شایعات را تایید نکرده ولی این موضوع باعث نشده تا صحبت‌ها درباره یک بازی Harry Potter در ژانر RPG فروکش کند، و بعضا حتی اینسایدرهای شناخته‌شده و معتبر نیز درباره آن صحبت کردند.

در رابطه با این بازی شایع‌شده هری پاتر، وب‌سایت بلومبرگ به قلم Jason Schreier اخیرا بار دیگر درباره آن صحبت کرده است. در گزارش جدید، بلومبرگ فاش کرده که این بازی توسط استودیو Avalanche Software درحال تولید است و درحال حاضر برای عرضه در اواخر سال 2021 در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که وارنر بروس تاکنون درباره این گزارش اظهارنظر نکرده و به این ترتیب نمی‌توان صحت خبر را به صورت رسمی تایید کرد. با این حال در صورتی که گزارش درست باشد، انتظار می‌رود که این بازی به صورت یک عنوان نسل نهمی و برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X، در کنار PC منتشر شود.

پیش از این کمپانی DC به عنوان زیرمجموعه وارنر بروس، خبر از برگزاری رویداد خبری جدیدی به عنوان FanDome را داده بود که در روز ۲۲ آگوست (۱ شهریور) برگزار خواهد شد. این گزارش همچنین فاش می‌کرد که در این رویداد شاهد نمایش بازی جدید نیز خواهیم بود و در صورتی که وارنر بروس قصد تایید این بازی را داشته باشد، به نظر می‌رسد که رویداد ذکر شده بهترین گزینه برای آن‌ها و طرفداران باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.