نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 خرداد 1399
ساعت 09:00

DC و WB Games از برگزاری رویداد خبری اختصاصی خود خبر دادند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ دی‌سی کامیکس به تازگی وعده برگزاری رویداد خبری دیجیتال با عنوان DC Fandome را داده که حدود دو ماه دیگر برگزار می‌شود.

کمپانی DC Comics اخیرا از برگزاری یک رویداد دیجیتالی اختصاصی با عنوان DC Fandome خبر داده که قرار است در روز ۲۲ آگوست (۱ شهریور) برگزار شود. در این اطلاعیه، DC گفته که این رویداد خبرها و رونمایی‌هایی از محصولات این کمپانی در مدیاهای مختلف خواهد داشت و به طور مشخص، تایید شده که این شامل رونمایی از یک بازی جدید از WB Games نیز هست.

با در نظر گرفتن اینکه این رویداد شاهد حضور همزمان DC و WB Games است، اولین گمانه‌زنی که ممکن است مطرح شود می‌تواند یک بازی جدید از سری بتمن باشد. لازم به ذکر است که رونمایی از یک بازی جدید بتمن، درواقع مدت‌هاست که مورد توجه طرفداران است و از زمان عرضه آخرین بازی این مجموعه، حدود پنج سال می‌گذرد. از طرفی، استودیو WB Games Montreal هم مدتی هست که اشاره‌های مرموزی به یک بازی بتمن جدید می‌کند و از جهات مختلف، می‌توان شانس رونمایی از بازی بعدی Batman را بسیار بالا دانست.

نکته دیگر پیرامون این رویداد، این است که تا قبل از خبر کنسل شدن رویداد E3 و تقریبا در اوایل سال ۲۰۲۰، تایید شده بود که WB Games کنفرانس اختصاصی در این رویداد خواهد داشت و گمانه‌زنی از معرفی بازی جدید بتمن در این رویداد از آن زمان مطرح بوده است. به علاوه خبرها و گزارش‌های مختلفی هم وجود داشته که WB Games Montreal به زودی از بازی بتمن جدید رونمایی می‌کند.

باید توجه داشت که موارد اشاره شده هنوز در حد گمانه‌زنی هستند، و دی‌سی کامیکس رسما این موضوع و خبر رونمایی از بازی بتمن جدید را تایید نکرده است. همچنین این موضوع نیز مشخص است که استودیو Rocksteady نیز در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی براساس محصولات DC است و شایعاتی از رونمایی این بازی، در رویداد کنسول شده E3 هم وجود داشت. به هر ترتیب برای مشخص شدن صحت این گمانه‌زنی‌ها، بایستی تا زمان برگزاری رویداد DC Fandome در روز ۱ شهریور صبر کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.