نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 دی 1401
ساعت 18:00

صداگذار نقش مدیر مدرسه هاگوارتز در Hogwarts Legacy مشخص شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت WB Games در ادامه روند بازاریابی و انتشار خبرهای تازه از بازی موردانتظار Hogwarts Legacy، اخیرا یکی از صداپیشگان اصلی حاضر که درواقع نقش مدیر مدرسه هاگوارتز را بازی می‌کند را فاش کرده است. در این رابطه، شرکت گفته که Phineas Nigellus Black مدیر مدرسه هاگوارتز، قرار است توسط بازیگر مشهور انگلیسی یعنی سایمون پگ نقش‌آفرینی شود.

وقایع بازی Hogwarts Legacy اگرچه در دنیای داستانی جادویی هری پاتر جریان پیدا می‌کند، ولی داستان این بازی قرار است حدود صد سال قبل از ماجراهای هری پاتر روایت شود. سایمون پگ که سابقه طولانی در نقش‌آفرینی در فیلم‌های هالیوودی دارد، درباره مشارکت در پروژه Hogwarts Legacy چنین گفته است:

نقش من یعنی Phineas Nigellus Black، می‌توان گفت که از همه مدیران مدرسه‌ای که هاگوارتز در تاریخش داشته محبوبیت کم‌تری داشته است. می‌توان او را یک کاراکتر مجلل و بی علاقه دانست که نه یک معلم خوب و نه یک مدیر خوبی در کارش بوده است. به نوعی او این شغل را فقط به خاطر موقعیتش قبول کرده است.

فکر نمی‌کنم Nigellus Black اصولا علاقه‌ای به کار با بچه‌ها داشته باشد یا الگوی رفتاری برای آن‌ها باشد. اصلا شاید نگران چنین مواردی هم نباشد. همه آنچه که او می‌خواسته همین داشتن موقعیت مدیر بزرگ‌ترین مدرسه جادویی این دنیای داستانی، یعنی هاگوارتز بوده است و از جهاتی کمی هم احمق است.

لازم به ذکر است که Phineas Nigellus Black، جد بزرگ شخصیت Sirius Black از داستان‌های اصلی هری پاتر نیز بوده است و باید دید که سایمون پگ چگونه این کاراکتر تاریخی را نقش‌آفرینی خواهد کرد. بازی Hogwarts Legacy در روز 10 فوریه (21 بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود. نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 با تاخیر در روز 4 آوریل (15 فروردین 1402) و نسخه نینتندو سوییچ نیز در روز 25 جولای (3 مرداد 1402) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.