نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 دی 1401
ساعت 16:00

بازی Skull and Bones به نظر باز هم با تاخیر مواجه شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در طول چند سال گذشته، بر کسی پوشیده نیست که یوبی‌سافت دوران سختی را پشت سر گذاشته است. جدای از حواشی پیرامون مشکلات کارکنان و لغو شدن چندین پروژه، این شامل تاخیرها و بازدهی‌های مالی پایین‌تر از برآوردها نیز می‌شود. در این رابطه یک گزارش اشاره دارد که شرکت، در این مدت سه پروژه اعلام نشده خودش را عملا کنسل کرده و قصد دارد برای ادامه کار، تا 200 میلیون دلار نیز هزینه‌ها را پایین بیاورد.

در میان همه ای مشکلات داخلی که گریبانگیر یوبی‌سافت شده، بازی Skull and Bones نیز وجود دارد که تاریخچه تاخیرهای پیاپی آن حتی بسیار دورتر از بحران جاری شرکت در دو سال گذشته است. این بازی که بارها تاخیر خورده و عملا نمی‌توان تاریخ عرضه دقیقی برای آن پیدا کرد، اخیرا فاش شده که مجددا با تاخیری چند ماهه ممکن است حتی تا اوایل 2024 نیز عرضه آن به درازا بکشد. این گزارش که توسط Stephen Totilo از Axios reports منتشر شده، اشاره دارد که با توجه به اعلام برگزاری فاز بتا از بازی، تاریخ عرضه فعلی آن باید چیزی بین 1 آوریل 2023 (12 فروردین 1402) تا 31 مارس 2024 (12 فروردین 1403) باشد.

گفتنی است که این تاریخ برآورد شده، مشابه دیگر عنوان تاخیر خورده شرکت یعنی Avatar: Frontiers of Pandora هست. لازم به ذکر است که هر دو این پروژه‌ها تاریخچه طولانی از مشکلات داخلی و مراحل تولید داشتند. در یک مورد پیرامون Skull and Bones گزارشی وجود داشت که تا جولای 2021 هزینه‌های ساخت بازی به 120 میلیون دلار رسیده که قطعا از آن تاریخ، این رقم باید بیشتر نیز شده باشد. باید منتظر ماند و دید که این بازی در چه زمان موعد عرضه قطعی خود را دریافت می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.