نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 15 شهریور 1399
ساعت 09:00

وقایع بسته الحاقی بعدی Borderlands 3 در درون یک مغز جریان دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گیرباکس از جزئیات محتوای گسترش‌دهنده بعدی بازی Borderlands 3 یعنی Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck پرده برداری کرد.

استودیو Gearbox مدتی پیش از چهارمین اکسپنشن یا بسته گسترش‌دهنده Borderland 3 رونمایی کرده است. این کمپین جدید که Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck نام دارد، بازیکن را وارد مغز Krieg می‌کند، یک روانی که به خاطر مطلع بودن از یک مکان افسانه‌ای به نام «Vaulthalla» دیوانه شده است. بازیکن در مغز این دیوانه، طیف مختلفی از فعالیت‌ها و اتفاقات خشونت‌آمیز و عجیب را تجربه می‌کند که برای مثال، ورژن عجیبی از شخصیت‌های شناخته شده و حتی محبوب، سرها و پوست‌های جدید برای Vault Hunter، مراحل فرعی و چالش‌های جدید Crew Challenges و سلاح‌های Legendary جدید از آن جمله هستند. شما در ادامه تریلر رونمایی این اکسپنشن را مشاهده می‌کنید.

 

گفتنی است که این بسته الحاقی، برای دارندگان سیزن پس Borderlands 3 عرضه خواهد شد و بازیکنانی که سیزن پس را ندارند، امکان ورود به این کمپین را پیدا نمی‌کنند. این دسته از بازیکنان، البته به سطح level cap افزایش یافته 65 که براساس این اکسپنشن به بازی اضافه می‌شود، به صورت رایگان دسترسی پیدا می‌کنند.

بسته الحاقی Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck در روز 10 سپتامبر (20 شهریور) برای دارندگان سیزن پس Borderland 3 منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.