نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 15 شهریور 1399
ساعت 12:00

Cyberpunk 2077 این بار در موعد مقرر عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از مدیران ارشد CD Projekt RED تایید کرده که Cyberpunk 2077 با تاخیری دیگر مواجه نمی‌شود و در موعد مشخص شده عرضه خواهد شد.

در میان عناوین بزرگ باقی مانده سال که در صف عرضه قرار دارند، احتمالا Cyberpunk 2077 به عنوان جدیدترین بازی استودیو خوشنام CD Projekt RED مهم‌تر و موردانتظارتر محسوب می‌شود. این بازی چندین سال است که در دست توسعه است و تاکنون مشخص شده که طرفداران با بازی بسیار پرجزئیات، و جاه‌طلبانه مواجه خواهند بود. سایبرپانک 2077، یک بازی جهان‌باز و بزرگ، نقش‌آفرینی و با المان‌های آینده‌گرایانه در شهری بسیار مدرن در سال 2077 است که البته فرایند ساخت و عرضه آن، تاکنون چند بار با تاخیر هم مواجه بوده است.

درحالی که این بازی ابتدا قرا بود در اوایل سال 2020 عرضه شود، سی‌دی پراجکت جلوتر اعلام کرد که عرضه بازی تا تابستان تاخیر می‌خورد و چند ماه پیش نیز با یک تاخیر دیگر، حالا موعد انتشار بازی به فصل پاییز منتقل شده است. در آخرین اعلام تاریخ انتشار، CD Projekt به این نکته هم اشاره کرده بود که ممکن است بازی باز هم تاخیر بخورد و از نظر آن‌ها تا زمانی که ساخت بازی به کار بیشتری نیاز داشته باشد، احتمال تاخیر مجدد را رد نمی‌کنند. پیرامون این مسئله، Piotr Nielubowicz مدیرمالی شرکت اخیرا در جریان جلسه مالی نیمه اول سال، گفته که مرتبه بعدی که این جلسه تشکیل شود، زمانی است که Cyberpunk 2077 از قبل عرضه شده است. با در نظر گرفتن این اظهارنظر، به نظر می‌رسد که آخرین براورد شرکت برای انتشار بازی همچنان در ماه نوامبر/آبان است.

Nielubowicz همچنین وعده داد که رویدادهای خبری بیشتری در قالب Night City Wire در پیش است و به این ترتیب، طرفداران تا روز عرضه بازی در 19 نوامبر (29 آبان) شاهد برنامه‌های تبلیغاتی بیشتری خواهند بود. قسمت بعدی Night City Wire قرار است در 26 سپتامبر (5 مهر) و در جریان رویداد Tokyo Game Show 2020 پخش شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.