نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 15 شهریور 1399
ساعت 15:00

معرفی نسخه کامل The Witcher 3: Wild Hunt برای PS5 و Xbox Series X

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نسخه نسل نهمی The Witcher 3: Wild Hunt با ویژگی‌هایی نظیر نورپردازی Ray tracing و سرعت لود بالا معرفی شد.

CD Projekt RED نسخه کامل و مخصوص نسل نهمی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition را برای Xbox Series X و PS5 معرفی کرد. براساس این گزارش، نسخه نسل نهمی این بازی از طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت، از نظر نورپردازی و ارتقاهای فنی پشتیبانی می‌کند. این شامل پشتیبانی کامل از ray tracing و بهره‌گیری از سرعت SSD کنسول‌ها برای لودینگ‌های پرسرعت نیز می‌شود. با توجه به نام این بازی، این نسخه کامل ویچر 3 شامل بازی اصلی و همه محتواهای الحاقی از جمله اکسپنشن‌های Hearts of Stone و Blood and Wine می‌شود.

طبق اعلام سی‌دی پراجکتز، این بازی با بسته‌بندی مخصوص پلتفرم‌های نسل بعد (تصویر کاور همین خبر) به صورت فیزیکی، و هم به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد. نکته دیگر پیرامون دارندگان بازی در کنسول‌های فعلی و همچنین پی‌سی است که با تایید شرکت، آپدیت مخصوص نسل نهمی را «به صورت رایگان» دریافت می‌کنند. در این زمینه CD Projekt نگفته که این آپدیت رایگان مخصوص نسل نهمی بازی، به صورت آپگرید هست یا خیر ولی به نظر می‌رسد شرکت همین منظور را داشته باشد.

دارندگان نسخه پی‌سی بازی نیز جدای از تجربه بازی با تکنولوژی‌های نسل نهمی، سرانجام شاهد پشتیبانی بازی از HDR هم خواهند بود. گفته می‌شود که خبرهای تکمیلی درباره این بازی و احتمالا نمایش تریلر، در طول چند روز آینده منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.