نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 16 شهریور 1399
ساعت 09:00

نقشه Gotham Knights تشکیل شده از 5 منطقه در شهری زنده و پویا است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته WB Montreal، شهر گاتهام در بازی Gotham Knights بیش از هر زمان دیگری زنده و پویا خواهد بود.

طرفداران بازی‌های اقتباسی کامیک‌های دی‌سی، مدت زمان زیادی را برای معرفی بازی بعدی WB Montreal به انتظار نشستند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، پروژه جدید این استودیو نیز در ارتباط با شخصیت بتمن است، که البته در سورپرایز جالبی حالا وقایع این بازی قرار است بدون خود کاراکتر بتمن دنبال شود. درواقع حالا این متحدان بتمن در شهر گاتهام هستند که در غیاب او، وظایف این شخصیت یعنی مبارزه با جرم و جنایت در شهر را پیش می‌برند. پیرامون این بازی، استودیو اخیرا درباره خود شهر بیشتر صحبت کرده و گفته که گاتهام، حالا بیش از هر زمان دیگری سرزنده و پویا است.

لازم به ذکر است که عناوین بتمن که در گاتهام جریان داشتند، رفته رفته شهر زنده‌تری را در بازی‌های جدیدتر به نمایش گذاشتند که این شرایط در Gotham Knights قرار است تحول زیادی پیدا کند. در این زمینه و براساس پست اخیر وبلاگ پلی‌استیشن، سازندگان حالا گاتهام را پرجمعیت و همراه با گروه‌ها و طرف‌های متفاوت طراحی کردند که در پنج ناحیه مختلف شهر پراکنده شدند. به طور کلی، سازندگان از پایه شهر را طوری طراحی کردند که عناصر زندگی، رفت و آمد و پویایی در آن حس شود. یکی از راه‌هایی که برای این کار استفاده شده، این است که شهروندان حالا وظایف و رفتارهای فردی منحصر به فردتری دارند و خصوصا با توجه به رفت و آمد جمعیت با تعداد زیاد، این باعث سرزنده بودن شهر می‌شود. این البته به اشکال مختلف در روند گیم‌پلی تاثیر دارد، برای مثال حالا بازیکن ممکن است پشت ماشین‌ها و چراغ قرمز قرار بگیرد و دیرتر به مقصد برسد.

بازی Gotham Knights در سال 2021 برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.