نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 16 شهریور 1399
ساعت 12:00

نسخه سوییچ Witcher 3 حدود 70% در افزایش درآمد CD Projekt موثر بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدید CD Projekt نشان می‌دهد که عرضه نسخه سوییچ The Witcher 3 در افزایش درآمد 70 درصدی شرکت در نیمه اول سال 2020 موثر بوده است.

زمانی که اعلام شد The Witcher 3: Wild Hunt قرار است روی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ پورت شود، بسیاری کاملا مطمئن نبودند که این تصمیم با توجه به کاهش کیفیت بازی تصمیم درستی باشد. این بازی همیشه به عنوان یک دستاورد فنی بزرگ و همراه با گرافیک خیره‌کننده در نظر گرفته می‌شد، و آماده‌سازی آن برای کنسول از نظر سخت‌افزاری ضعیف‌تر نینتندو سوییچ، به معنی چشم‌پوشی از این موارد لحاظ می‌شد. علیرغم همه این موارد، CD Projekt با مشارکت Saber Interactive این نسخه از بازی را آماده و درنهایت عرضه کرد، که با توجه به گزارش جدید ظاهرا موفقیت بزرگی برای شرکت بوده است.

در جریان گزارش مالی نیم سال اول CD Projekt RED برای سال 2020، این شرکت فاش کرده که به نسبت تاریخ مشابه سال گذشته عملکرد مالی شرکت 70٪ رشد داشته است. این رشد درواقع خودش را در قالب 97 میلیون دلار درآمد از محل فروش به همراه سود 39٫2 میلیون دلاری نشان داده است. براساس این گزارش، فاکتور کلیدی در این افزایش درآمد، عرضه نسخه سوییچ بازی The Witcher 3 بوده که البته عرضه بازی موبایل GWENT و همچنین بازی Thronebreaker نیز در این عملکرد تاثیرگذار بوده است.

پیرامون The Witcher 3، اخیرا تایید شد که این بازی قرار است نسخه ویژه نسل نهمی برای PS5 و Xbox Series X نیز دریافت کند، که این نسخه درقالب آپدیت رایگان برای دارندگان نسخه نسل هشتمی بازی در کنسول‌های جدیدتر نیز عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.