نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

ماد Mayhem 2.0 محتواهای اندگیم Borderlands 3 را افزایش داده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گیرباکس طبق وعده قبلی، مدتی پیش بروزرسانی Mayhem 2.0 را برای بازی Borderlands 3 منتشر کرد که فعالیت‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

گیرباکس براساس وعده قبلی که داده بود، مدتی پیش آپدیت جدیدی را برای بازی Borderlands 3 منتشر کرد که شامل اضافه شدن ماد Mayhem 2.0 و همچنین مجموعه رویدادهای محدود و فصلی Revenge of the Cartels به این بازی است. گفتنی است که هر دو این محتواها به عنوان بخشی از برنامه‌های عرضه محتواهای Endgame برای بازی درنظر گرفته می‌شوند و به شکل رایگان قابل دریافت هستند. گفتنی است که بازیکنان می‌توانند از طریق منوی مخصوص دستگاه ECHO آمار پیشرفت‌های خود را در این ماد را دنبال کنند.

هدف اصلی از عرضه ماد Mayhem 2.0 گسترش پیدا کردن بازی پس از تکمیل کمپین اصلی است و این ماد با اضافه کردن برخی فعالیت‌های جدید، گیرها و لوت‌های متنوع‌تر، تلاش می‌کند تا تجربه طولانی‌تر و درگیرکننده‌تری را برای بازیکنان ایجاد کند. از دیگر مواردی که بواسطه این ماد به بازی اضافه می‌شوند می‌توان به ۲۵ نوع modifier جدید و همچنین بیشتر شدن درجه سختی مراحل اشاره داشت که البته بسته به پیشرفت بازیکن در مراحل صورت می‌گیرد. یکی از modifier هایی که توسط این ماد به بازی اضافه می‌شود، برای مثال امکان هدشات کردن راحت‌تر را ایجاد می‌کند یا یک مورد دیگر قابل استفاده برای پر کردن خط سلامتی درون‌ها و پهپادها است. لازم به ذکر است که هر modifier نیز به نوبه خود رتبه سختی مشخصی از آسان تا دشوار دارد و با پیشرفت در بازی و رسیدن به مراحل Mayhem Mode 2.0، دشمنان لوت‌های بهتری به جای می‌گذارند.

محتوای بعدی آپدیت اخیر، Revenge of the Cartels است که شامل چهار فصل رویداد با محدودیت زمانی می‌شود و فصل دوم این رویدادها تا روز ۷ می (۱۸ اردیبهشت) جریان خواهد داشت. پس از این، دو فصل دیگر از ۷ تا ۱۴ می (۱۸ تا ۲۵ اردیبهشت) و درنهایت از ۱۴ تا ۲۱ می (۲۵ اردیبهشت تا ۱ خرداد) نیز در قالب همین بخش برگزار خواهد شد. مناطق جدید، دشمنان جدید، چالش‌های زمان‌دار جدید و انبوهی از لوت‌ها در قالب این حالت در دسترس قرار می‌گیرد که این لوت‌ها، حتی شامل انواع جدید Legendaries و Anointments هم می‌شوند. بازیکن در این کمپین بایستی با رهبر کارتل Eridium یعنی Joey Ultraviolet مقابله کند و برای این کار، ابتدا باید از طریق برخی فعالیت‌ها در دنیای بازی، محل اختفای او پیدا شود.

بازی Borderlands 3 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و استیدیا در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 8 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.