نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

مایکروسافت چندین رویداد برای Summer Game Fest در نظر گرفته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جف کیلی که اخیرا از اجرای رویداد گیمینگی Summer Game Fest خبر داده بود، گفته که مایکروسافت چندین برنامه را در این رویداد اجرا می‌کند.

علیرغم شیوع ویروس کرونا و لغو شدن بسیاری از رویدادهای بزرگ گیمینگ نظیر E3، به نظر نمی‌رسد که مقطع زمانی اوایل تابستان که ناشران به صورت سنتی اقدام به معرفی بازی‌های جدید خود می‌کنند با مشکل خاصی مواجه باشد. تاکنون چندین رویداد دیجیتالی و آنلاین به منظور قرار دادن پلتفرم در اختیار بازیسازان و ناشران معرفی شده که به صورت مستقل، توسط رسانه‌هایی نظیر IGN، Gamespot و ... برگزار می‌شوند. از طرفی مایکروسافت و سونی نیز در اواخر سال جاری میلادی، کنسول‌های بازی جدید خود را عرضه می‌کنند، و طبیعتا برنامه‌های رونمایی خودشان را دارند.

در این بین، جف کیلی مجری و تهیه‌کننده رویداد The Game Awards هم اخیرا خبر از برگزاری یک رویداد بزرگ خبری به مدت ۴ ماه داد که اجرای آن به زودی شروع می‌شود. پیرامون این رویداد، کیلی اخیرا گفته که مایکروسافت و ایکس‌باکس، در این فستیوال حضور قدرتمندی دارند و درواقع برنامه اجرای چندین رویداد اختصاصی خودشان را خواهند داشت. لازم به ذکر است که مایکروسافت مدتی پیش خبر از برگزاری رویداد Inside Xbox هم داده بود که قرار است در آن به زودی، شاهد اولین نمایش‌ها از عناوین نسل نهمی روی Xbox Series X باشیم. پیرامون Inside Xbox جدید، کیلی به تازگی در یک تاپیک پرسش و پاسخ ردیت گفته که این رویداد درکنار رویدادهای مستقل دیگری که توسط دیگر رسانه‌ها و ناشران برگزار می‌شود، به عنوان بخشی از فستیوال Summer Game Fest در نظر گرفته می‌شود و مایکروسافت چندین رویداد ایکس‌باکسی دیگر هم در آینده نزدیک برگزار می‌کند که در این فستیوال پوشش داده می‌شود.

بله، Inside Xbox هم بخشی از این فستیوال است. ایکس‌باکس اطلاعات بیشتری از برنامه‌های خود را در هفته پیش رو معرفی می‌کند، ولی می‌توانم تایید کنم که این پلتفرم چندین رویداد دیگر هم برای اجرا در Summer Game Fest برنامه‌ریزی کرده است.

پیش از این شایعاتی هم وجود داشت که از برگزاری یک رویداد دیگر ایکس‌باکس در ماه بعدی میلادی یعنی ژوئن، و با تمرکز روی بازی‌های فرست پارتی این پلتفرم خبر می‌داد. همچنین پس از لغو E3 نیز مایکروسافت خبر از برگزاری رویداد دیجیتالی اختصاصی خود کرده بود و به نظر می‌رسد که همه این موارد، قرار است توسط رویداد Summer Game Fest با اجرای جف کیلی پوشش پیدا کنند. کیلی در این رابطه، گفته که فستیوال درواقع پوشش دهنده رویدادهای مختلفی است که در مقطع فعلی تا موعد برگزاری رویداد دیجیتالی Gamescom برگزار خواهند شد و سعی می‌شود همه این موارد مورد پوشش قرار بگیرند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.