نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 09 دی 1397 - 09:00
0 از 5

ممکن است The Witcher 3 به نینتندو سوییچ بیاید

یک عمده‌فروشی فرانسوی، به عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt اشاره کرده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ نینتندو از همان ابتدای کار و معرفی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ، علاقه خود را به همکاری با بازی‌سازان غیر نینتندویی نشان داده بود و پس از عرضه کنسول، این شرکت تلاش زیادی هم کرد تا عناوین برتر این نسل را به سوییچ بیاورد. اخیرا شایعه تازه‌ای منتشر شده، که نشان می‌دهد بازی The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های نسل هشتمی در راه این کنسول محبوب است.

منبع این شایعه، اشاره به تازه‌ترین فهرست محصولات یک عمده‌فروشی فرانسوی است که در فهرست رزرو فروشگاهی خود، نام و صفحه مخصوص این بازی برای عرضه ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ (آخرین روز سال ۲۰۱۹ - ۱۰ دی ۹۸) روی نینتندو سوییچ را قرار داده است. wtt.biz البته در ادامه این محصول را از فروشگاه خودش حذف کرد، ولی این هم باعث نشده تا بحث‌ها درباره چنین احتمالی در جامعه‌های طرفداری این بازی داغ نشود. بحث‌هایی که همگی نشان می‌دهد در صورت درست بودن این شایعه، کتابخانه بازی‌های سوییچ یک عنوان باکیفیت دیگر را هم در مجموعه خود اضافه می‌کند. جدای از این، بحث‌های بزرگ‌تری هم وجود دارد که تقریبا از غیرممکن بودن پورت کردن یک نسخه فیزیکی از این بازی روی سوییچ حاکی است. این با استناد به وضعیت کلی بازی روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی است، که بازی حجم بالایی از فضای ذخیره را اشغال می‌کند و از نظر گرافیکی نیز به سخت‌افزار بسیار قدرتمندتری نیاز دارد؛ دو فاکتور که نینتندو سوییچ به شکل طبیعی فاقد شرایط رقابتی با کنسول‌های خانگی این نسل است.

البته این سخت‌افزار و فضای ذخیره ضعیف‌تر نسبت به پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، باعث نشده تا عناوین بزرگی مثل Wolfenstein II: The New Colossus و DOOM به سوییچ راه پیدا نکنند که البته، این پورت شدن‌ها همراه با کاهش کیفیت گرافیکی این عناوین نیز بوده است. با در نظر گرفتن چنین امکانی، هنوز برخی طرفداران امیدوار هستند که تیم بااستعداد CD Projekt، به شکلی موفق شود تا بازی را برای اجرا روی این کنسول نیز آماده کنند.

گزینه دیگر، تجربه استریم بازی کردن «ویچر 3» است. اتفاقی که که در گذشته با بازی Resident Evil 7 در داخل ژاپن به مرحله عملیاتی رسید. با در نظر گرفتن دیگر نمونه‌ها، در چنین شرایطی بسیار بعید است که بازی‌ها برای بیرون از ژاپن هم قابل تجربه از طریق بازی استریمی باشند. همچنین مشکلات مختلفی هم درباره بازی‌های استریمی برروی سوییچ گزارش شده است. در هر صورت، نینتندو سوییچ به احتمال زیاد نگاهی هم به شروع ارائه تجربه بازی استریمی به کشورهای غربی نیز دارد و به عقیده برخی، The Witcher 3 می‌تواند شروع خوبی برای این مسیر باشد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.