نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 24 دی 1397 - 15:00
5 از 5

چند ماد و چهره سورپرایز کننده در Resident Evil 2 وجود دارد

با جستجو در فایل‌های نسخه کامپیوتر دموی Resident Evil 2، احتمال وجود مادها و شخصیت‌های سورپرایزکننده‌ای مطرح شده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ انتشار نسخه دمو Resident Evil 2 با همه موفقیت‌هایی که به همراه داشته، ظاهرا با کشف برخی نکات فاش نشده هم همراه بوده است. در این رابطه، به تازگی برخی از کاربران نسخه کامپیوتر این دمو، موفق شدند تا با جستجو و کندوکاو در فایل‌های بازی به نکات جالب‌توجهی پی ببرند؛ نکاتی که نشانه‌ای از حضور برخی شخصیت‌ها، لوکیشن‌ها، حالت‌ها و موارد دیگری است که وجود آن‌ها در بازی هنوز رسما افشا نشده است. گفتنی است که دنبال کردن این متن، ممکن است به افشا شدن احتمالی برخی اسرار Resident Evil 2 بپردازد و برای همین، بازیکنانی که علاقه‌ای به آگاهی از این اسرار تا پیش از تجربه بازی اصلی ندارند، بهتر است از دنبال کردن خبر خودداری کنند.

براساس گزارش تازه از یک کاربر ResetEra، او از طریق باز کردن و جستجو در داخل فایل‌های بازی موفق شده تا به جزئیات جالبی دست پیدا کند. اولین نکته جالب احتمال وجود حالت سناریوها A و B است. ما می‌دانیم که در این بازی، هر دو شخصیت Leon S. Kennedy یا Claire Redfield سناریوهای اختصاصی خودشان را داشته و خط گیم‌پلی مجزا اما مرتبطی با یکدیگر دارند. با این حال در بازی اورجینال، سناریوها A و B نیز برای هر کدام از این دو شخصیت وجود داشت. در حالی که کپ‌کام پیش از این چنین حالتی را تکذیب کرده بود، با این حال به نظر می‌رسد که اشاره به این حالت‌ها در فایل‌های بازی دیده می‌شود.

نکته دیگر مربوط به وجود یک حالت گیم‌پلی مرتبط با کاراکتر Ada Wong است؛ در این رابطه هم البته اخیرا مشخص شد که این شخصیت، در طول گیم‌پلی Leon برای مدتی کوتاه قابل کنترل خواهد بود. از دیگر اشارات در فایل‌ها نیز این طور بر می‌آید که هر دو سناریو نوستالژیک 4th survivor و To-fu survivor نیز در این نسخه بازسازی وجود خواهند داشت.

غیر از حالت‌های کلاسیک، کاربران موفق شدند تا به وجود یک ماد کاملا جدید و فاش نشده به نام «Rogue» پی ببرند. مشخص نیست که این دقیقا چه حالتی باشد، ولی احتمال داده شده که حالت روگ یک مینی گیم کشتن دشمنان، دیدن نتایج و بخش فروشگاهی باشد. همچنین احتمال دارد که این یک بخش در ارتباط با Re.net هم باشد.

اطلاعاتی دیگر از شخصیت‌ها، لوکیشن‌ها، سلاح‌ها، غول‌ها و ... نیز تاکنون استخراج شده است. یکی از موارد جالب دیده شدن نام Chris Redfield است؛ یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها در کل این سری که البته در بازی اورجینال Resident Evil 2 غایب بود. یک مورد جالب‌تر، دیده شدن نام Ethan Winters است که در بازی Resident Evil 7 کاراکتر اصلی بود؛ در صورت حضور این شخصیت در بازی نهایی، دیدن اینکه سازندگان چه نقشی برای او در نظر گرفتند جالب‌توجه خواهد بود. این شخصیت برای اولین بار در کل این سری از بازی هفتم معرفی شد که داستان آن، چندین سال پس از وقایع بازی دوم رخ می‌دهد.

باید در نظر گرفت که این گزارش‌ها، به عنوان خبرهایی بدون مهر تایید رسمی کپ‌کام منتشر می‌شوند و مشخص نیست که اشارات در فایل‌ها، دقیقا هم ارتباطی با حضور آن‌ها در بازی داشته باشد. آنچه مشخص است، این است که Resident Evil 2 به زودی و در روز ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود، و مدت زمان زیادی تا مشخص شدن درستی این اطلاعات باقی نمانده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.