نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 30 دی 1398 - 09:00
0 از 5

ظاهرا دنباله The Order: 1886 برای PS5 و Xbox Series Xساخته می‌شود

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی  در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که استودیو Ready At Dawn مشغول ساخت دنباله بازی The Order: 1886 برای هر دو کنسول بازی نسل نهمی است.

استودیو Ready At Dawn، در اوایل سال ۲۰۱۵ اقدام به عرضه بازی The Order: 1886 کرد که به صورت انحصاری PS4 هم منتشر شده بود. پیرامون این استودیو، گزارش‌های رسمی وجود داشت که آن‌ها مدتی هست مشغول تولید یک بازی AAA و بزرگ هستند، با این حال پیرامون اینکه پروژه مذکور دقیقا به چه بازی اشاره دارد، تاکنون فقط حدس و گمانه‌زنی مطرح شده است. در این رابطه، اخیرا یک پست تازه در NeoGAF، جزئیات احتمالی جالبی را از پروژه بعدی Ready At Dawn فاش می‌کند.

پست تازه‌ای که در NeoGAF منتشر و ادعا می‌کند که اطلاعات درز پیدا کرده از «دنباله بازی The Order: 1886» است، فاش می‌کند که بازی برای عرضه روی کنسول‌های نسل نهمی ساخته می‌شود و سازندگان این بار قصد عرضه انحصاری بازی برای یک کنسول را ندارند؛ در عوض بازی دوم، قرار است هم برای PS5 و هم برای Xbox Series X منتشر شود. کاربری که این پست را منتشر کرده، پیش از این نیز در موارد مختلف مانند ارائه جزئیات PS4 Pro آن هم چند ماه قبل از معرفی رسمی کنسول، اقدام به انتشار اطلاعات اینچنینی کرده بود و در میان جامعه کاربران آن وبسایت از اعتبار قابل‌قبولی برخوردار است. با این وجود، در پذیرش ادعاها همچنان باید تردید داشت و در این خصوص باید منتظر خبرهای رسمی بود.

در صورتی که این شایعه درست باشد، عرضه مالتی‌پلتفرم یک تصمیم بزرگ برای سازندگان در Ready At Dawn است؛ بازی قبلی استودیو یعنی The Order: 1886 همان‌طور که اشاره شد هنوز هم به صورت انحصاری PS4 قابل تجربه است. استودیو حتی قبل از این بازی نیز تعدادی بازی God of War را به صورت انحصاری PSP ساخته بود و مشخصا کارنامه بسیار نزدیکی به سونی داشته است. همچنین پیرامون خود بازی The Order: 1886 و نحوه شکل‌گیری وقایع، مدت‌هاست که طرفداران ساخت و انتشار یک دنباله برای آن را پیش‌بینی کرده بودند.

The Order: 1886 هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی با امتیاز ۷٫۷ را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.