نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 آبان 1399 - 09:00
0 از 5

حافظه قابل استفاده در Xbox Series S ظاهرا 364 گیگابایت است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ براساس یک ادعای جدید، ظاهرا از حافظه داخلی Xbox Series S تنها 364 گیگابایت قابل استفاده است.

مایکروسافت حدود یک هفته دیگر کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس را رسما در بازارهای جهانی عرضه می‌کند. این شرکت، در شروع نسل جدید استراتژی متفاوتی را برای عرضه دو کنسول، یعنی یک کنسول قدرتمند و گران‌قیمت و یک کنسول ضعیف‌تر و ارزان‌قیمت دنبال می‌کند. هر دو این کنسول‌ها، مجهز به تکنولوژی‌های نسل نهمی هستند که تفاوت، فقط در توان پردازشی و البته حجم حافظه داخلی SSD آن‌هاست. در ارتباط با حافظه داخلی SSD، به تازگی فاش شده که از حافظه داخلی اعلام‌شده 512 گیگابایتی Xbox Series S، تنها 368 گیگابایت قابل استفاده است.

گزارش جدید که اولین بار توسط یک کاربر ردیت منتشر شده، تصویری از جعبه کنسول را منتشر کرده و ادعا کرده که این کنسول فقط 364 گیگابایت حافظه داخلی قابل استفاده دارد. گفتنی است که در صورت صحت، این کم‌ترین میزان حجم داخلی در بین کنسول‌های نسل نهمی خواهد بود. پیش از این گزارش شده بود که هر دو کنسول PS5 از حافظه داخلی قابل استفاده 664 گیگابایتی برخوردار هستند. این آمار برای Xbox Series X معادل 802 گیگابایت است. در هر صورت پیرامون Xbox Series S که یک کنسول فاقد درایو دیسک خوان است، فضای 364 گیگابایت بسیار پایین محسوب می‌شود و به نظر دارندگان این کنسول، نیاز بیشتری به کارت‌های حافظه Extension یک ترابایتی خواهند داشت.

Xbox Series X و Xbox Series S کم‌تر از یک ماه دیگر در روز 10 نوامبر (20 آبان) در سراسر جهان عرضه خواهند شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.