نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 آبان 1399 - 12:00
0 از 5

شایعات درباره Silent Hill Reboot مجدا مطرح شده است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ ادعای جدید یک خبرنگار، مجددا شایعات درباره رونمایی شدن از بازی Silent Hill reboot را در آینده بسیار نزدیک تقویت کرده است.

Silent Hill فرنچایز کاملا شناخته‌شده و خاطره‌انگیزی برای طرفداران ژانر وحشت در بازی‌های ویدیویی است. این سری که برای چند نسل توسط کونامی توسعه و عرضه می‌شد، البته حالا برای چندین سال است که در وضعیت تقریبا خاموش به سر می‌برد و آخرین تلاش برای ساخت نسخه جدید، و عرضه دمو P.T توسط کوجیما، درنهایت توسط کونامی لغو شد. از آن تاریخ به بعد، طرفداران سری سایلنت هیل در انتظار عنوان جدید هستند و البته جز شایعه و گمانه‌زنی، پاسخ مناسبی دریافت نکردند. پیرامون این شایعات، در سال 2020 طرفداران شاهد انتشار موارد بیشتری از این گمانه‌زنی‌ها، و بعضا توسط لیک کنندگان شناخته شده بودند و گزارش‌های تایید نشده زیادی، به ریبوت شدن این سری توسط کونامی و البته با همکاری سونی وجود داشته است.

پیرامون شایعات ریبوت شدن سری Silent Hill توسط کونامی و سونی، گرچه این موارد مرتبا توسط افراد مختلف تکرار و توسط کونامی رد می‌شوند، با این حال همچنان گزارش‌های بیشتری از این موضوع در رسانه‌ها مطرح هستند. آخرین مورد از این دست، به پست اخیر Roberto Serrano که یک خبرنگار و تحلیلگر صنعت گیم است اشاره دارد؛ جایی که او مجددا به شایعات درباره Silent Hill reboot پرداخته و گفته که این بازی احتمالا در روز 10 دسامبر (20 آذر) و از طریق رویداد The Game Awards رونمایی خواهد شد. گفتنی است که Serrano سابقه زیادی در درز اطلاعات مشابه دارد و باید دید که این ادعای او درنهایت تایید می‌شود یا خیر.

تا به حال بارها و بارها شایعات مشابهی وجود داشته که درنهایت رد شدند یا هرگز به حقیقت نپیوستند و به همین خاطر، تا تایید رسمی نمی‌توان آن‌ها را جدی گرفت. با این حال، ذکر این نکته نیز جالب است که علیرغم تکذیب‌ها، همچنان شایعات درباره Silent Hill reboot توسط لیک کنندگان شناخته شده ادامه دارد. همچنین همکاری اخیر کونامی با سازندگان بازی Dead by Daylight، در عرضه محتوای قابل بازی برای Silent Hill نیز می‌تواند نشان از بازگشت توجه کونامی به این سری باشد. به هر ترتیب تا روز 10 دسامبر (20 آذر) و برگزاری رویداد The Game Awards مدت زمان چندانی باقی نمانده و به زودی مشخص می‌شود که ادعای اخیر صحت داشته یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.