نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 27 آبان 1399 - 12:00
5 از 5

موعد عرضه و اطلاعات بیشتری از Resident Evil Village لیک شده است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ پس از گزارش‌ها درباره هک شدن شرکت کپ‌کام، اخیرا اطلاعات زیادی درباره بازی Resident Evil Village به بیرون درز پیدا کرده است.

کمپانی کپ‌کام در اوایل سال 2020، بازی ریمیک دیگری از سری رزیدنت اویل، یعنی Resident Evil 3 را منتشر کرد که با توجه به گزارش‌ها با استقبال مناسب نیز مواجه بود. با این حال در سال 2021، این سری شاهد دریافت یک بازی کاملا جدید خواهد بود تا پس از دو سال عرضه عناوین ریمیک، حالا طرفداران منتظر نسخه هشتم سری باشند. در ارتباط با کمپانی کپ‌کام، مدتی پیش فاش شد که این شرکت هدف حملات سایبری قرار گرفته و با توجه به هک شدن دیتابیس‌ها، اطلاعات مختلفی از کمپانی و مشتریان استخراج شده است. مدتی پس از انتشار این گزارش، حالا شاهد لیک شدن اطلاعات بیشتری از بازی Resident Evil Village هستیم.

با توجه به این درزهای خبری، کپ‌کام ظاهرا برنامه دارد که این بازی را در اواخر آوریل 2021 (فروردین - اردیبهشت 1400) عرضه کند و البته در این اسناد، اشاره به عرضه نسخه نسل هشتمی برای PS4 نیز شده است. لازم به ذکر است که قبلا هم گزارش‌هایی درباره مدنظر قرار دادن عرضه بین نسلی Resident Evil Village وجود داشت و در صورتی که این درزهای خبری صحت داشته باشند، به نظر بازیکنان کنسول‌های نسل هشتمی نیز بازی را دریافت می‌کنند. در اسناد اخیرا لیک شده، اشاره به عرضه DLC برای بازی و همچنین دسترسی زودهنگام به برخی محتواهای اضافی نظیر اسلحه، موسیقی متن و ... هم شده است. این بازی همچنین نسخه‌های مختلف استاندارد، Digital Deluxe Edition و Collector’s Edition خواهد داشت که این نسخه فیزیکی، شامل مجسمه کاراکتر کریس ردفیلد نیز می‌شود.

موضوع دیگر که از این اسناد فاش می‌شود، به انتشار نسخه دمو قابل بازی مربوط است که ظاهرا با توصیه پلی‌استیشن و از سه هفته قبل از عرضه در دسترس قرار خواهد گرفت و برای سایر پلتفرم‌ها، این از یک هفته قبل انتشار خواهد بود. در یک بخش دیگر، اشاره به چیزی به نام «DOMINION» شده که ظاهرا مربوط به «نسخه آنلاین» است و گرچه دقیقا مشخص نیست، ولی به نظر مربوط به حالت چندنفره بازی باشد.

باید حتما درنظر داشت که هیچ کدام از این موارد توسط کپ‌کام تایید نشدند، و خصوصا به خاطر ماهیت لیک، هک و درز خبری منبع آن‌ها به این ترتیب حتما باید به عنوان شایعه درنظر گرفته شوند. در این رابطه، همین اسناد به شروع دوره پیش خرید بازی از ژانویه 2021 (بهمن - اسفند) اشاره شده که مدت زمان چندانی تا آن موعد باقی نمانده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.